Kan ikke nulstille Windows live mail id
Fra : IKJ

Dato : 27-12-10 15:11

Kan ikke nulstille Windows live mail id

Mit styresystem er Win 7 med Internet Explorer og som mailprogram bruger jeg
det fra Windows Live Essentials 2011 og har her mine e-mailadresser fra min
fiber bredbånd udbyder.
Disse virker udmærket med programmet

Men Windows Live Mail kræver at jeg logger på og den sidste måned har
programmet ikke accepteret mit log in på xxx@live.dk og kommer derfor med en
del advarsler hver gang jeg åbner programmet hvilke er meget irriterende at
skulle lukke ned gentagne gange

Forsøg på at nulstille live-Id lykkes ikke da min alternative e-mailadresse
ikke længere er aktiv og forsøg på at nulstille vha "hemmelig svar" lykkes
heller ikke.(man bliver bare kørt rundt i ring uden mulighed for at gøre
noget som helst)

Jeg vil gerne beholde programmet, derfor dette spørgsmål:
hvad gør man for at få nulstillet Idèt

mvh IKJ