Den rigtige Bodil?
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-12-10 12:34

Hjørring Amt, Horns Herred; Lendum Sogn 1777/1805 opslag 41

Bodil er døbt i 1789, men de øvrige skriblerier fatter jeg nada af. Står der
i første linje noget om Simon Eriksen som fader og i anden linje Mette
Mortensdatter som moder?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 25-12-10 14:00

Erik Ginnerskov wrote:
> [...]
>
> Bodil er døbt i 1789, men de øvrige skriblerier fatter jeg nada af.
> Står der i første linje noget om Simon Eriksen som fader og i anden

Du kan også finde dåben i:
Hjørring Amt, Horns Herred; Lendum Sogn 1749 - 1816 opslag 80.
Det ser lidt mere læseligt ud.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-12-10 19:48

Per H. Nielsen wrote:

> Du kan også finde dåben i:
> Hjørring Amt, Horns Herred; Lendum Sogn 1749 - 1816 opslag 80.

Minsandten ja.

> Det ser lidt mere læseligt ud.

Meget mere læseligt. - tak for hjælpen.