OE: Besvar OVER det citerede?
Fra : Martin Ploug

Dato : 24-12-10 03:53

Hej

Det er længe siden jeg selv har brugt Outlook Express, men er det i
det program
ikke muligt at gøre sådan, at det man selv skriver altid kommer til at
står OVER
det citerede, når man svarer på en almindelig mail?

Jeg har længe brugt Thunderbird, og der er det meget simpelt at ændre
på.
Det er det måske også i Outlook Express? Jeg kan dog ikke lige se,
hvor jeg kan
gøre det.

På forhånd tak og glædelig jul og godt nytår.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-12-10 12:15

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Det er længe siden jeg selv har brugt Outlook Express,

Bare et tip - OE har sin egen gruppe:

News:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jan

Fra : Wilstrup

Dato : 27-12-10 01:39

"Martin Ploug" skrev i meddelelsen

[...]

Det er nemt nok. I Windows Live Mail (efterfølgeren af Outlook Express)
er det de samme indstillinger som i Outlook Express:

Man vælger indstillinger (i WLM: indstillinger -e-mail (IKKE e-mail
konti) og i indstillinger under fanen "avanceret" kan man afkrydse fx
svar neders i meddelelsen.

I WML findes indstillinger to steder -en ved nyhedsklienten, hvilket man
ikke skal anvende, da det ikke giver mening her. Man skal i stedet
anvende WLM (altså mail-programmet) og ude i venstre hjørne øverst
findes et ikon som siger - når musen føres hen over det - Windows Live
Mail. Klik så på nedadpilen og her findes en række menu-punkter. Et af
dem hedder indstillinger, og vupti har man indstillingsboksen med blandt
andet fanen "avanceret".

Fra : Erik Olsen

Dato : 27-12-10 09:41

Wilstrup wrote:

> Det er nemt nok. I Windows Live Mail (efterfølgeren af Outlook
> Express) er det de samme indstillinger som i Outlook Express:

Windows Live Mail er ikke efterfølgeren til OE, det er Windows Mail.

Windows Live Mail er et helt andet program.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Wilstrup

Dato : 27-12-10 12:34

"Erik Olsen" skrev i meddelelsen

Wilstrup wrote:

> [...]

Windows Live Mail er ikke efterfølgeren til OE, det er Windows Mail.

Windows Live Mail er et helt andet program.

Windows Mail er ikke kompatibel med Windows 7 - derfor er dine
betragtninger pernittengrynagtige og uinteressante i mit tilfælde. Hvad
handler spørgsmålet nemlig om? Hvor vidt det er 100 procent korrekt at
svare som jeg gør, nemlig hvordan man får programmet til at skrive under
et indlæg, og her er mit svar helt korrekt. Jeg er stadig af den
opfattelse at når vi har et nyt styresystem som fx Windows 7 og den har
et indbygget mailprogram, her Windows Live Mail der bygger på tidligere
versioner af Microsofts indbyggede mail-programmer, så er det i min
optik "efterfølgeren", også selvom det hedder noget andet og mangler/har
fået tilføjet nogle nye funktioner. Frontpage er et MS produkt.
Efterfølgeren er henholdsvis Sharepoint eller Expression Web, afhængig
af hvem man spørger. Jeg ser derfor ingen grund til at tærske langhalm
på det spørgsmål, at være trættekær omkring området. Det svarer til den
gamle diskussion om hvorvidt Windows var et styresystem eller blot en
skal uden på dos, sådan som man diskuterede det for mange år siden. Jeg
troede ærlig talt vi var kommet en smule videre her.

Fra : K.A.Hansen

Dato : 27-12-10 15:37

"Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> på dos, sådan som man diskuterede det for mange år siden. Jeg
> troede ærlig talt vi var kommet en smule videre her.

Windows 7 har ikke noget indbygget mail program.
mvh
kaj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-12-10 15:50

K.A.Hansen skrev:

>Windows 7 har ikke noget indbygget mail program.

næh, MS fandt ud af, det som mange har vidst i mange år, at de ikke
formåede at lave et ordenligt gratis mailprogram, derfor skrottede de det
helt.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 27-12-10 16:44

"K.A.Hansen" skrev i meddelelsen

> [...]
> her.

Windows 7 har ikke noget indbygget mail program.

Jo, min version havde - men hvad har det med det oprindelige spørgsmål
at gøre? læser du overhovedet hvad der skrives ovenstående, kloge Åge?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-12-10 16:47

Wilstrup skrev:

>Jo, min version havde

vås

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-10 15:49

"Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
> Windows Mail er ikke kompatibel med Windows 7

Jo - MS har bare ikke ønsket, at man bruger det, så de har ikke lavet et
installationsprogram.

Men hvis du kopierer hele program-mappen over fra en Vista-PC til samme
mappenavn i Windows 7, så fungerer det fremragende i Windows 7

Jeg bruger det selv.

Jeg er enig i at Windows Live Mail er en efterfølger til Windows Mail,
der var en efterfølger til Outlook Express.

Windows Mail er egentlig bare en OE med nyt navn.

Men Windows Live Mail til trods for mange grundlæggende ligheder med
Windows Mail et andet program på flere punkter - jeg foretrækker helt
klart OE og WM og er absolut ikke vild med Windows Live Mail.......

Jan

Fra : Wilstrup

Dato : 27-12-10 16:52

"Jan Vestergaard" skrev i meddelelsen

"Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
> Windows Mail er ikke kompatibel med Windows 7

Jo - MS har bare ikke ønsket, at man bruger det, så de har ikke lavet et
installationsprogram.
Udmærket -men hvad har det med det oprindelige spørgsmål at gøre?

Men hvis du kopierer hele program-mappen over fra en Vista-PC til samme
mappenavn i Windows 7, så fungerer det fremragende i Windows 7
Med andre ord: en noget nørdet måde at gøre det på,ikke sandt?-

[...]

Så langt så godt - men det er det rene omsvøb - det oprindelige
spørgsmål gik på hvordan man kan få programmets markør til at sætte sig
nedenunder en tekst - det gav jeg så en anvisning på - jeg har ikke
tænkt mig at fremture med en kedlig diskusson om kejserens skæg her.
Det er sådan at indlæg har det med at knopforskyde sig.

Jeg finder at Windows Live Mail er et meget ufuldkomment produkt der er
dårligt egnet til nyhedsgrupper, da det ikke har de ønskede funktioner
som fx (>)- indstillinger, men da jeg ikke har tænkt mig at henslæbe min
alderdom med hele tiden at finde nye programmer til
nyhedslæsning/skrivning og som i øvrigt ofte lider af den skavank at de
er på et andet sprog end dansk, så holder jeg fast ved Windows Live Mail
indtil videre. Det sure er så at man ikke, som tidligere, kan få Outlook
2010 til at lave en genvej til programmets nyhedslæser, som man kunne
med outlook express.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-10 15:58

"Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
> opfattelse at når vi har et nyt styresystem som fx Windows 7 og den
> har et indbygget mailprogram

Det har den heller ikke - der er IKKE noget mail-program indbygget i
Windows 7.

Men du kan så hente Windows Live Mail hos MS og installere - men du er
frit stillet og kan ligeså godt bruge ethvert andet mailprogram.

Jeg har f.x. IKKE hentet Windows Live Mail, så jeg har den ikke på mine
PC'er med Windows 7 - de kører Outlook 2003 til mail og Windows Mail til
news.

Jan

Fra : Wilstrup

Dato : 27-12-10 16:43

> [...]
> har et indbygget mailprogram

Det har den heller ikke - der er IKKE noget mail-program indbygget i
jeg ved ikke om det er julens agressioner der er til stede her, men
magen til ordkløveri har jeg ikke set længe. For jo - Windows 7 KAN have
indbygget Windows live mail - jf.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/looking-for-windows-mail
Her står at læse:

"Du har måske lagt mærke til, at Windows Mail ikke er inkluderet i
Windows 7. Du kan læse og sende e-mails ved at installere et
e-mail-program fra et andet firma eller ved at bruge Windows
Live-programmer til din computer og onlinetjenester, som arbejder
sammen. Og de er gratis!"

Jeg har Windows 7 og jeg har aldrig hentet noget ekstra mail program
ned, men alligevel fandtes Windows Live Mail som indbygget i systemet.

Og videre;

"Windows Live Mail er muligvis allerede installeret på din computer. Du
kan se, om det er installeret ved at klikke på knappen Start, skrive
Windows Live Mail og se, om programmet vises i listen med resultater.
Hvis det ikke gør, kan du helt gratis hente og installere Windows Live
Mail, som er en del af Windows Live Essentials."

Men du kan så hente Windows Live Mail hos MS og installere - men du er
frit stillet og kan ligeså godt bruge ethvert andet mailprogram.

Du har altid kunnet installere et andet program i Windows -det er ikke
noget nyt.

Jeg har f.x. IKKE hentet Windows Live Mail, så jeg har den ikke på mine
PC'er med Windows 7 - de kører Outlook 2003 til mail og Windows Mail til
news.
Jeg har aldrig benyttet mig af Windows Mail -heller ikke til Vista. Jeg
har anvendt Outlook vers.2003, 2007 og nu 2010. Jeg har anvendt Oulook
Express og nu Windows Live Mail, da man har hævdet at Windows Mail ikke
er kompatiblet med Windows 7. Nogle mener noget andet, men jeg har ikke
haft lejlighed til at eksperimentere med det, så jeg tager da dine ord
for at du har det i Windows 7.

Det ændrer stadigvæk ikke ved det faktum at du - og visse
andre -hænger jer i nogle formalia i stedet for at forholde jer til det
oprindelige spørgsmål, nemlig hvordan man indstiller programmet til at
sætte markøren under indlæggene. Alt andet er ganske overflødigt og er
vist kun for at vise omverdenen hvor dygtige I er - jeg forstår ikke
hvorfor I absolut vil fremture med noget så fuldkommen ligegyldigt om et
bestemt program er indbygget eller ej. Når spørgeren taler om et
mail-program, som han gerne vil kunne redigere ordentligt i, så må man
formode at det eksisterer på hans computer. Det er derfor fuldkommen
irrelevant om det oprindelig var indbygget eller ej, da det ikke var det
spørgsmålet drejede sig om. Ærlig talt: forhold jer nu til spørgsmålets
lødighed i stedet for al den udenomssnak.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-10 21:49

"Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
> Jeg har Windows 7 og jeg har aldrig hentet noget ekstra mail program
> ned, men alligevel fandtes Windows Live Mail som indbygget i systemet.

Så har leverandøren af din PC lagt det på - det er IKKE MS, der har lagt
det på:

http://www.pcworld.dk/blogs/Windowsbloggen/81988

Jan

Fra : Wilstrup

Dato : 28-12-10 13:57

> [...]
> ned, men alligevel fandtes Windows Live Mail som indbygget i systemet.

Så har leverandøren af din PC lagt det på - det er IKKE MS, der har lagt

Meget muligt, men som du ser af mine henvisninger er der faktisk belæg
for at det hos nogle ER lagt på, og det var såmænd det jeg kommenterede
udover, naturligvis, at jeg finder det mere rimeligt at vi forholder os
til det oprindelige spørgsmål fremfor en strid om kejserens skæg vedr.
nyhedslæseres mere eller mindre tilstedeværelse i et bestemt
styresystem.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-12-10 14:01

Wilstrup skrev:

> [...]
>til det oprindelige spørgsmål fremfor en strid om kejserens skæg vedr.
>nyhedslæseres mere eller mindre tilstedeværelse i et bestemt styresystem.

så ud fra den logik ville der hvis jeg solgte en pc med win 7 og Mozilla
Thunderbird lagt på den være et _indbygget_ mailprogram i win 7

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 28-12-10 14:38

"Ivan V. Klattrup" skrev i meddelelsen

Wilstrup skrev:

> [...]

så ud fra den logik ville der hvis jeg solgte en pc med win 7 og Mozilla
Thunderbird lagt på den være et _indbygget_ mailprogram i win 7

Nej, for Mozilla er jo ikke et MS -produkt, vel?

I øvrigt skrev jeg tidligere at Windows Live Mail var efterfølgeren til
Outlook Express. Det blev modsagt af flere, men se så her hvad MS selv
skriver:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/So-long-Outlook-Express-Introducing-Windows-Live-Mail

Her står der blandt andet:
"Windows Live Mail er efterfølgeren til Outlook Express, som er det
e-mail-program, der indgår i Windows XP. Det er også en opgradering til
det nyere Windows Mail, som er det e-mail-program, der indgår i Windows
Vista. " Så jeg var altså alligevel ikke forkert på den, sådan som somme
hævdede, og det er jeg skam godt tilfreds med.

Jeg har i øvrigt sagt hvad der skal siges om de ting. Jeg var så venlig
at forsøge at hjælpe en person der stillede et spørgsmål om besvarelser
over eller under det citerede. Jeg fik så en række andre svar fra
personer der mente at det skulle dreje sig om noget helt andet. Jeg har
nu svaret disse personer, så jeg finder ingen grund til at tærske
yderligere langhalm på den diskussion. Jeg anser derfor følgende for
uddebatteret:
Om WLM er efterfølgeren til OE - svar: Ja -ifølge MS selv.
Om man kan sætte > i programmet 2011 - svar: nej -tilsyneladende ikke.
Om man kan få cursoren (markøren) til at anbringes nedenunder et indlæg.
Svar: Ja, det kan man -anvisningerne er givet.
Om jeg i stedet skulle går over til et andet program der er bedre.-
Svar: nej, det har jeg ikke til hensigt at gøre.
Om programmet er indbygget i Windows 7. Svar: både- og - nogle har det
åbenbart indbygget, andre ikke. Det er muligt at en forhandler har lagt
det ind fra begyndelsen- jeg ved det ikke. Jeg har altid haft det
indlagt siden jeg fik Windows 7 på denne maskine. Jeg har også en
maskine med Vista, hvor jeg af og til benytter mig af et andet program
(muligvis Windows Mail -jeg har ikke keret mig om at tjekke det endnu).
Om der er noget ulogisk i at jeg fastholder at diskussionen ikke går på
valg af program, men funktionaliteten af samme. Svar: Ja, jeg mener at
det er funktionaliteten af WLM det drejer sig om.
Om jeg skal undlade den vandrette streg? Svar: Jeg har kun tre
alternativer: 1. gøre som jeg gør med vandret streg - enkel metode 2.
sætte dem selv - ikke på vilkår --3. svare ovenover indlæggene - en
mulighed, for uanset hvad jeg vælger (bortset fra 2) vil nogle jo brokke
sig, så de kan da lige så godt brokke sig over at jeg sætter
understregninger som at jeg sætter vandrette streger. Sidstnævne står
ikke eksplicit formuleret i den såkaldte "citatteknik" om hvordan man
skal citere, så indtil videre holder jeg mig til dette.
Om Microsoft vil ændre noget som helst? Svar: Aner det ikke, men jeg vil
da i det mindste forsøge at få MS i tale og spørge om de ikke kunne
tænke sig at ændre på det, evt. med en patch. Ikke fordi jeg er så naiv
at tro at de vil gøre det, men på den anden side kan det jo være at de
blot ikke har været opmærksom på det og derfor alligevel vil ændre det.
Håbet er vist lysegrønt.
Om jeg overhovedet vil skifte program? svar: Nej, det ligger ikke for.
Men jeg skal da ikke afvise at det med tiden bliver anderledes - blot
ikke for nærværende.
Om jeg har tænkt mig at følge netiketten i det hele taget. Svar: Ja, i
den udstrækning jeg finder det fornuftigt - men det er ikke noget jeg
vil få til at forstyrre min nattesøvn.
Om jeg stadigvæk vil bidrage med min beskedne hjælp til dele af et
program jeg kender til. Svar: ja, naturligvis -jeg har fået massevis af
hjælp og gode råd fra forskellige nyhedsgrupper -også her, så det vil
naturligvis indgå i mine beskedne bidrag, også selvom jeg godt er klar
over at de fleste her i denne gruppe er de rene "hajer" til at give
bedre og mere kvalificeret hjælp.
Om jeg så vil diskutere ovenstående alligevel fremover? Svar: Nej, det
er ikke min hensigt, men det kan jo smutte.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-12-10 14:52

Wilstrup skrev:

>Nej, for Mozilla er jo ikke et MS -produkt, vel?

fuldstændig ligegyldigt om det er Microsoft eller andre der laver et
produkt, enten er det indbygget eller også er det ikke.

og der er *intet* mailprogram indbygget i win 7

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 28-12-10 15:29

Wilstrup skrev:

> [...]

produkt, enten er det indbygget eller også er det ikke.

og der er *intet* mailprogram indbygget i win 7

Ethvert program består af diverese "indbyggede" småprogrammer - så det
med enten -eller holder ikke en meter. Men som sagt: jeg orker ikke at
diskutere det længere - det var ikke mit oprindelige agenda, men alene
at besvare et spørgsmål fra en som var i vildrede. Det har han takket
mig for, og så er den egentlig ikke længere. Du er meget velkommen til
at begynde med en ny tråd om emnet, men forvent ikke at jeg
deltager -jeg har andet at lave end at strides om kejserens skæg vedr.
dette emne. Kan du have et godt nytår?

Fra : emjeppesen

Dato : 28-12-10 15:42

Wilstrup skrev:

> [...]
>Vista. " Så jeg var altså alligevel ikke forkert på den, sådan som somme
>hævdede, og det er jeg skam godt tilfreds med.

Hvor er det så lige at det står, at Windows Live mail indgår i noget
som helst?
Kan du ikke læse indenad?

Der står, at Outlook Expres indgår i win xp og at Windows Mail indgår
i Vista, men ikke et ord om at windows live Mail indgår i Win7,
hvilket det jo altså heller ikke gør.

Hilsen emj

Fra : Wilstrup

Dato : 28-12-10 20:24

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

Wilstrup skrev:

> [...]
>hævdede, og det er jeg skam godt tilfreds med.

Hvor er det så lige at det står, at Windows Live mail indgår i noget
Det kniber åbenbart for dig at forstå hvad det egentlig er jeg skriver
og kommenterer, så det er snarere dig der ikke er i stand til at læse
indenad. Hvad angår det indbyggede, så har jeg allerede svaret på det
før, men måske du skulle tage et kursus i indholdslæsning?

Der står, at Outlook Expres indgår i win xp og at Windows Mail indgår
i Vista, men ikke et ord om at windows live Mail indgår i Win7,
hvilket det jo altså heller ikke gør.
Selvfølgelig gør den da det. Den indgik i min Win7 -ergo indgår den i
Win7 - det er da logik for burhøns. Det er muligt at den ikke indgår i
alle Win7-udgaver, men det gjorde den altså i min - og vil du forholde
dig til hvad emnet drejer sig om, eller vil du fortsætte med din
trættekære opfattelse af at man absolut skal tærske langhalm på dette
kedelige emne? Det er trist for dig at du hele tiden har problemer med
at holde fokus, men nu synes jeg du skal forsøge at lægge det bag dig og
komme videre. Mest for din egen skyld.

EOD.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-12-10 20:26

Wilstrup skrev:

>EOD.

Mod tåber som dig kæmper alle forgæves

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 28-12-10 20:33

Wilstrup skrev:

>EOD.

Mod tåber som dig kæmper alle forgæves

Var det virkelig det eneste du kunne komme frem med, stump? Jeg
fastholder at vi skal holde os til emnet- Det finder du tåbeligt og
bliver grov. Jamen, så fortsæt du bare med det hvis du ikke kan få den
op at stå på anden måde. Du skal blot vide at den slags ikke bider på
mig, men måske virker den på madammen derhjemme. Det kan da være at han
siger: "Det ophidser mig når du taler frækt".
Når du så er kommet over sandkassestadiet, så kan vi tales ved.
Foreløbig behøver du ikke gøre dig nogen ulejlighed med at svare - du
bliver ikke læst af mig længere -dertil er du for kedelig. Som det
venlige og yderst behagelige menneske jeg er, så får du den meddelelse
som en slags forbrugeroplysning - ikke at jeg behøver det, men blot til
din behagelige orientering.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-12-10 20:39

Wilstrup skrev:

>Var det virkelig det eneste du kunne komme frem med

du har skrevet EOD, men du er åbenbart så stor en tåbe såp du ikke engang
selv ved hvad det betyder

http://amishrakefight.org/gfy/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-10 19:48

Ivan V. Klattrup wrote:

> du har skrevet EOD, men du er åbenbart så stor en tåbe såp du ikke
> engang selv ved hvad det betyder
>
> http://amishrakefight.org/gfy/

det er hans hjerneblødning der er sprunget op

Fra : Wilstrup

Dato : 31-12-10 11:02

skrev i meddelelsen news:Ss4To.8$l%4.0@unlimited.newshosting.com...

Ivan V. Klattrup wrote:

> du har skrevet EOD, men du er åbenbart så stor en tåbe såp du ikke
> engang selv ved hvad det betyder
>
> http://amishrakefight.org/gfy/

det er hans hjerneblødning der er sprunget op

I denne gruppe er de største fjolser dem der tror at de alene vide, og
andre der har en anden mening end den på bjerget gældende er idioter,
tåber m.v. Jeg går ud fra at folk som dig og Ivan er vant til at få ret
i alt for meget, hvorfor enhver der tillader sig at udfordre jeres
såkaldte "kompetencer" skal have det glatte lag. Her er I heldigvis ude
for en der ikke lader sig kyse af jeres slibrigheder. Når man ser bort
fra jer to fjolser, så virker gruppen da som en udmærket og hæderlig
gruppe der godt kan svare folk uden skældsord og fornærmelser - det
kunne I lære noget af -og dog: Jeg tvivler på at I kan lære ret meget.

Og jo - jeg ved udmærket hvad EOD betyder, men det ved I åbenbart ikke
siden I fremturer med jeres pejorativer. En skam at I ikke gør som det
gamle år: rinder ud i aften. Man må åbenbart leve med jer endnu et år.
- Nå, men man kan jo altid blokere jer -så slipper man alt andet
lige for at læse mere af jeres vrøvl.

De øvrige ønskes et godt nytår - de øvrige=dem der godt kan indgå i en
diskussion uden ukvemsord og uhøvisk tale i modsætning til fjolserne
Just og Ivan der tror at han kører med klatten.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-12-10 12:31

Den 31-12-2010 11:02, Wilstrup skrev:

> Og jo - jeg ved udmærket hvad EOD betyder, men det ved I
> åbenbart ikke siden I fremturer med jeres pejorativer.

Det ved du så alligevel ikke.

Når du skriver EOD, så betyder det at /du/ ikke vil skrive
mere i tråden. Andre kan frit fortsætte med deres
pejorativer, eller hvad de ellers ønsker at fremføre.

Kort sagt, din EOD gælder kun dig og ikke alle andre. Omend
det ellers ville være smart, hvis man kunne gå ind og dræbe
en tråd ved at skrive EOD. Så ville denne tråd have været
dræbt for længe siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridge på computeren:

Fra : Wilstrup

Dato : 31-12-10 12:56

"Kim Ludvigsen" skrev i meddelelsen

> [...]

det ellers ville være smart, hvis man kunne gå ind og dræbe
en tråd ved at skrive EOD. Så ville denne tråd have været

Jeg er fuldt ud klar over hvad EOD betyder, men det sker af og til at
man føler at man bliver nødt til at fremføre et argument eller to
efterfølgende.

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-11 18:00

Wilstrup wrote:

> Jeg er fuldt ud klar over hvad EOD betyder, men det sker af og til at
> man føler at man bliver nødt til at fremføre et argument eller to
> efterfølgende.

Og da du ikke har bidraget med nye argumenter
hvorfor helvede bliver du så ikke bare under din
sten

Fra : Wilstrup

Dato : 02-01-11 22:46

skrev i meddelelsen news:t92Uo.2753$w%1.759@unlimited.newshosting.com...

Wilstrup wrote:

> [...]
> efterfølgende.

Og da du ikke har bidraget med nye argumenter
hvorfor helvede bliver du så ikke bare under din

Så længe det generer dig, bliver jeg gerne ved, selvom amøber som dig
ikke normalt har min store interesse.

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 28-12-10 15:13

Den 28-12-2010 13:56, Wilstrup skrev:

> Så har leverandøren af din PC lagt det på - det er IKKE MS, der har lagt
> det på:

Kan vel også tænkes at der er installeret messenger eller skydrive på. I
begge tilfælde vil installationsprogrammet forsøge at liste Live mail
med, samt andre Live programmer...

//Claus

Fra : Wilstrup

Dato : 28-12-10 15:36

"Claus Krogsgaard" skrev i meddelelsen

> [...]

Kan vel også tænkes at der er installeret messenger eller skydrive på. I
begge tilfælde vil installationsprogrammet forsøge at liste Live mail

Ja, det kunne være en mulighed, men som sagt: emnet interesserer mig
ikke synderligt. Jeg var tilfreds med at kunne hjælpe en der var i
vildrede omkring programmet. Jeg er ikke interesseret i at diskutere om
det er/var eller bliver indbygget. Det vil jeg trygt overlade til
nørderne i dette forum. De er garanteret klogere end jeg på området. Jeg
er blot irriteret over at vi skal have den diskussion igen omkring
citationsteknik og hvor man må skrive eller ikke skrive. Stod det til
mig, og det gør det da til en vis grad, ville man beskæftige sig med
indholdet fremfor formen. Men jeg forstår at denne gruppe er mere
optaget af det modsatte. Det svarer til dansktimere i folkeskolen. Når
eleverne skal skrive stile, går man vældig op i formen - orden -fremfor
indholdet. Naturligvis skal man da kunne læse hvad folk skriver, men i
disse edb-tider er det næppe et større problem. Alligevel får man
gudhjælpemig karakterer for det endnu, selvom det er afskaffet i
matematikprøverne til fordel for en integreret helhed, hvor det er
kommunikationsværdien der er i højsædet. Men bortset fra det, så ville
det da give en "mega-fejl" i en dansk stil hvis man skulle skrive om et
emne og valgte at skrive om noget helt tredje. I dette tilfælde går man
vist højere op i "arvefølgen" omkring de forskellige programmer end at
forklare noget om funktionaliteten af samme - kedeligt og irrelevant i
forhold til spørgsmålet, men det har vi vist været igennem - det er, som
programmeringsnørderne vel siger -redundant.