hotmail
Fra : JB

Dato : 23-12-10 13:11

Jeg har en hotmail
før har jeg brugt Outlook som mail program, det virker ikke mere,
Kan man bruge Outlook Express ?
Jeg der andre mail programmer som kan bruges, ?
det jeg skal bruge er at kunne indsætte billeder, for det kan ma ikke i
Windows Live "hotmail"

Jbp

Fra : emjeppesen

Dato : 23-12-10 14:40

JB skrev:

>Jeg har en hotmail
>før har jeg brugt Outlook som mail program, det virker ikke mere,
Hvorfor ikke ?

>Kan man bruge Outlook Express ?
Ikke, hvis det er windows 7, du bruger som styresystem.

>Jeg der andre mail programmer som kan bruges, ?
Masser.

>det jeg skal bruge er at kunne indsætte billeder, for det kan ma ikke i
>Windows Live "hotmail"
Hvis du mener Windows live Mail, så kan du da fint sætte billeder ind
i dine mails med det.

Hilsen emj

Fra : JB

Dato : 23-12-10 15:06

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> [...]
> Masser.

> Hvis du mener Windows live Mail, så kan du da fint sætte billeder ind

hrj igen

ja, med det er som vedhæftet fil og som diashow, ikke som billede vis i mail
som i outlook

Jbp

Fra : emjeppesen

Dato : 23-12-10 16:11

JB skrev:

>ja, med det er som vedhæftet fil og som diashow, ikke som billede vis i mail
>som i outlook

Åbn en ny mail og klik på Insæt i menulinjen øverst
Vælg "single Photo" i ikonmenulinjen

Hvor svært kan det være?

Hilsen emj

Fra : Petersen Michael

Dato : 23-12-10 20:36

Den 23-12-2010 13:11, JB skrev:
> [...]
> Jeg der andre mail programmer som kan bruges, ?
> det jeg skal bruge er at kunne indsætte billeder, for det kan ma ikke i

Du kan mokke din hotmail konto over i Thunderbird.
Du kan vel også bare læse hotmail direkte på webbet?

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : oz7aik

Dato : 08-01-11 19:15

Den 23-12-2010 20:36, Petersen Michael skrev:

> Du kan mokke din hotmail konto over i Thunderbird.
> Du kan vel også bare læse hotmail direkte på webbet?

1000 tak for hjælpen

JbP