Endnu et div problem, Internet Explorer ko~
Fra : Preben Nielsen

Dato : 21-12-10 10:31

På følgende side http://vinsiderne.dk/test7/liste.htm har jeg følgende
problem med visningen i Firefox: I det øverste gule felt (.vin_info),
hvor teksten fylder mere end en linje, øges feltets højde, som det
skal, for at give plads til teksten. Men den omsluttende div row1
udvider sig ikke i højden i FF. Jeg har sat en min-height på row1 for
at muliggøre dette, men det sker kun i IE (både 7 og 8).

Hvordan løser jeg det, så det også virker i Firefox?

Løsningen er ikke at gøre det gule felt breddere, dels da det har den
maksimalt mulige %-bredde i forhold til smallere vinduere, dels ville
problemet eksistsrere uanset pm det gule felt var breddere.

Endnu en gang viille det være en smal sag at lave det i tabeller...

Jeg er bekendt med den nye tabledisplay design metode, men da den ikke
supporteres af IE, vil det kræve to helt forskellige designs, som er
et for meget.

/Preben