nyhedslæsning flere steder fra, marke
Fra : Leif Neland

Dato : 21-12-10 09:18

Jeg har spurgt om dette før, uden resultat, men måske er der kommet
noget i mellemtiden?

Jeg læser news flere steder fra, fra flere pc'er.

Findes der en newsreader, der kan markere at jeg har læst beskeden på pc
nr 1, så jeg ikke igen ser den som ny, når jeg kommer til pc nr. 2?

Jeg har prøvet at lægge thunderbirds newsrc etc i så de synkroniseres
mellem maskinerne, men det fungerer ikke.

Jeg har adgang til 24/7 maskiner, hvor der kan køre noget server-side,
hvis det er nødvendigt.

Linux/FreeBSD servere, windows klienter.

Leif

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-12-10 10:29

Den 21-12-2010 09:18, Leif Neland skrev:

> Jeg har prøvet at lægge thunderbirds newsrc etc i så de
> synkroniseres mellem maskinerne, men det fungerer ikke.

Du skal have fat i den news-fil, der bruges til den
pågældende news-konto. Den hedder typisk "udbyderens
adresse".rc, fx news.sunsite.dk.rc.

Og så skal du synkronisere, mens Thunderbird er lukket på
begge computere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet