Internet Calls eller Skype?
Fra : Preben

Dato : 19-12-10 10:40

Nogen her, der har erfaringer med Internet Calls og Skype ved opkald til
og fra Danmark og til og fra f.eks. Indonesien?
Hvad er bedst?
Jeg er muligvis OT her i gruppen, men jeg kunne ikke umiddelbart finde en
mere egnet gruppe.

--
mvh/Preben

Fra : Krabsen

Dato : 19-12-10 11:03

Den 19-12-2010 10:39, Preben skrev:
> [...]
> Hvad er bedst?
> Jeg er muligvis OT her i gruppen, men jeg kunne ikke umiddelbart finde

Prøv dk.teknik.telefoni.ip

eller voipsnak.dk - som der nok er mere liv i..

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 19-12-10 11:22

> [...]
> Hvad er bedst?
> Jeg er muligvis OT her i gruppen, men jeg kunne ikke umiddelbart finde

Jeg har brugt Skype meget, bl.a. til/fra USA, men også andre lande.
Mulighederne og taksterne afhænger af, om du f.eks. har et mobilnummer i
det pågældende land og om du har et Skypein-nummer i Danmark, som folk
kan ringe til.

Hvis du har et dansk Skypein-nummer, kan man ringe gratis fra Danmark
til din PC i Indonesien eller det koster dig 1 kr i minuttet at få
viderestillet til en indonesisk mobil.

Bjarne