loadMovie med "crop" funktion fungerer ikk~
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 17-12-10 21:55

Jeg anvender følgende til at loade og formindske nogle billeder.

Men efter jeg har sat ny bredde og højde på billederne, skal jeg
opdatere 3-4 gange i IE før den henter regelmæssigt.
Og i Safari, vil den slet ikke hente billederne.

circle1_mc._width = 213; circle1_mc._height = 160;

if (_parent.display_2 == 1) {
         circle2_inner_mc.loadMovie("dias2.png");
         }

Håber der nogen der har et godt bud på en løsning. Jeg har i
frame-tidslinien prøvet at rykke lidt på det hele, for at give
ekstra tid til at loade, men uden resultat.

Projektet kan ses her:
http://www.neweye.dk/spil/learningbyplay/index.php

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne