Hvad forestiller disse spor?
Fra : uh

Dato : 14-12-10 16:39

Jeg har selv et gæt, men vil gerne først høre andres idéer eller forslag. Se
billederne her:

http://picasaweb.google.com/ullasoeborg/2010_12_14?authkey=Gv1sRgCNuu3orpm9n8zwE&feat=directlink

mvh uh

Fra : Max

Dato : 14-12-10 17:42

Hej uh

> Jeg har selv et gæt, men vil gerne først høre andres idéer eller
> forslag. Se billederne her:

Husskader.

Max

Fra : uh

Dato : 15-12-10 01:27

"Max" skrev i meddelelsen

Hej uh

> Jeg har selv et gæt, men vil gerne først høre andres idéer eller
> forslag. Se billederne her:

Husskader.

Max

Det kan jeg ikke bedømme - håber på mere klarhed, jeg har aldrig set fugle
bade i sne selv. Kan man se sporeksempler på snebadende Husskader noget
sted?

Vi har haft besøg af en Skovsneppe et par dage.

Mit gæt var nok at en rovfugl havde været på spil og havde slæbt et - for
tungt - bytte, altså fx en Spurvehøg, som havde taget den Skovsneppe.

Se venligst link:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/Kb7mIIVOn4vmfNSkXN2vaiSIO9VODUfKprxa6R8-QNk?feat=directlink

Vil gerne tage fejl - har iøvrigt ikke observeret blod eller fjer/dun.

mvh uh