Sletning af usendte
Fra : Per Andreasen

Dato : 15-12-10 19:26

En af mine bekendte har Windows Vista og Windows Mail som postprogram. Hun
har forsøgt at sende mails med meget store filvedlæg (billeder), og det har
resulteret i, at hendes Windows Mail er blevet "ukampdygtig". Hver gang hun
åbner programmet, forsøger det at sende de uheldige mails, hvilket ikke kan
lade sig gøre. Jeg forestillede mig, at de måtte ligge i Udbakken, og at jeg
bare kunne slette dem derfra. Der ligger de imidlertid ikke. Mit spørgsmål
er derfor: Hvordan sletter jeg mails, der ikke kan sendes, men som
programmet hele tiden forsøger at sende?

På forhånd tak for
hjælpen Per Andreasen

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-12-10 19:43

Den 15-12-2010 19:25, Per Andreasen skrev:
> [...]
> ikke kan sendes, men som programmet hele tiden forsøger at sende?
>
> På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Hej

Det virker underligt. Ligger de heller ikke i Kladder?
Jeg tænker om det kan hjælpe at prøv nedenstående?

Funktioner > Indstillinger > fanen Generelt >
fjern flueben ved Send og modtag meddelelser ved start >
Anvend + OK.

Genstart Windows Mail

Fra : Carl Drud

Dato : 15-12-10 20:14

"Per Andreasen" <per.andreasen@gmail.com> writes:

> [...]
> derfra. Der ligger de imidlertid ikke. Mit spørgsmål er derfor:
> Hvordan sletter jeg mails, der ikke kan sendes, men som programmet

Måske programmet WMUtil kan hjælpe.:

http://www.oehelp.com/WMUtil/

--
Carl