mozilla thunderbird - viser ikke besked
Fra : scootergrisen

Dato : 13-12-10 17:51

Når jeg prøve at åbne en besked i en nyhedsgruppe i thunderbird mens min
internet forbindelse er offline så kan jeg selvfølgelig ikke hente beskeden.

Men når jeg så oprettet forbindelse til internettet og igen forsøger at
åbne samme besked så vises der ingenting.

Jeg har prøvet at fjerne mit abbonement og hente alle beskeder igen og
markere beskeden som ulæst.

Men der vises stadig ingenting.

Hvordan kan det være ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-12-10 19:25

Den 13-12-2010 17:51, scootergrisen skrev:
> [...]
>
> Men når jeg så oprettet forbindelse til internettet og igen
> forsøger at åbne samme besked så vises der ingenting.

Jeg har nogle gange oplevet noget lignende, hvor jeg har
haft en dårlig forbindelse, så der kommer en time out. Det
plejer at virke, efter jeg har haft lukket Thunderbird, så
mit umiddelbare gæt er, at Thunderbird opbevarer "det tomme
indlæg" i hukommelsen. Når programmet er genstartet, er
hukommelsen renset og så hentes indlægget fra nyhedsgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet: