simpelt og grafisk
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-12-10 01:31

jeg fik lige den her mail fra min veninde der er lidt en net novice

hvorfor jeg lavede den her :

http://chokmah.dk/attach.link.in.youtube.html

hun skrev : " Hey det lykkedes!!! Du må virkelig have pædagogiske
evner... Det kan godt være, at jeg skal kigge på manualen nogle gange
inden jeg husker det, men fantastisk at du kunne gøre det pr mail!
Du skulle ha været lærer Bo!!!
Knus og god aften til dig. Astrid,"

jeg tror hvis man kan se tingene for sig så er der bare 80 gange støre
chance for at man forstår det

bedste hilsner
Bo

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 12-12-10 07:59

On 12-12-2010 01:30, Bo M. Mogensen wrote:
> jeg fik lige den her mail fra min veninde der er lidt en net novice

> [...]

Nåå ja, og hva' ski'. 104 html fejl. De da i orden, Hr. lærer

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-12-10 08:42

Den 12-12-2010 07:59, Karl Erik Christensen skrev:

> Nåå ja, og hva' ski'. 104 html fejl. De da i orden, Hr. lærer

muligvis men det virker - det væsentlige er at det er til at forstå ..
også er det jo skide ligegyldigt om det validere
jeg mener hvis tingene ser ok ud i Firefox ie og måske safari jamen så
er det som det skal være ..
hvis det lyder som en and går som en and så er det sgu nok en and :)