foderbrættet
Fra : Aksel

Dato : 09-12-10 19:47

Jeg har flere gode billeder af fuglene på foderbrættet. Jeg ville gerne vise
dem, men eftersom denne gruppe ikke rummer binære filer, ved jeg ikke helt,
hvordan, det kan lade sig gøre.
Vil nogen give mig et råd?
Mvh
Aksel

Fra : JB

Dato : 09-12-10 20:02

"Aksel" <Aksel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vise dem, men eftersom denne gruppe ikke rummer binære filer, ved jeg ikke

Du kan downloade Picasa og oprette et webalbum. Så kan du sætte et link ind
her. Så kan vi se dine billeder.

http://picasa.google.com/#utm_medium=embed&utm_source=pwalogin

Hilsen
Jytte

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-12-10 18:34

"Aksel" <Aksel@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Vil nogen give mig et råd?

Der er mange muligheder - hvis du har noget hjemmesideplads i
forbindelse med dit internet-abonnement, så kan du bare uploade dem
dertil.

Du behøver ikke at lave en hjemmeside - bare lav et link direkte til
billedet.

Jan