opslag ønskes
Fra : Anne

Dato : 06-12-10 15:31

Sorø - Tårnborg 1694-1787 opslag 134 nederst gift 1774

Ungkarl Peder Nielsen Gårdfæster i Frølund og pige Anne Chrristensd.

Ordet efter hendes navn ? Hvad står der ?

og det der står med småt over gårdfæster i Frølund - HVIS det hører til
"min" vielse vil jeg også meget gerne have et bud på hvad der står.

hilsen Anne

Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-12-10 21:03

Den 06-12-2010 15:31, Anne skrev:
> [...]
>
> og det der står med småt over gårdfæster i Frølund - HVIS det hører til
> "min" vielse vil jeg også meget gerne have et bud på hvad der står.

For mig at se, er det kun den nederste linje af "det med småt", der
vedrører "din" vielse, og den kan jeg ikke læse, men der står
"sammesteds" efter brudens navn (vandret steg over m betyder mm).

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://www.parken52.dk/

Fra : Anne

Dato : 06-12-10 21:13

"Arne Nielsen" <arnen@post03.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Arne
>

> --
> E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.

Mange tak Arne, det er dejligt du gider hjælpe så meget.

Jeg håber der er en anden der kan tyde det med småt, for Peder Nielsen er en
måske umulig nød at knække. Der er adskillige i sognet der hedder Peder
Nielsen og han dør før FT 1787, så jeg har ingen alder på ham. Kan heller
ikke finde ham død. Ved brylluppet står der desværre ikke alder.

mvh Anne