Diagramproblemer
Fra : Per Andreasen

Dato : 29-11-10 17:26

Jeg er ved at lave et diagram, der skal beskrive et blodtryk i en periode.
Det består af to kurver (blå og rød), som hedder systolisk og diastolisk.
Desværre kan jeg ikke få dem til at hedde andet end Serie 1 og Serie 2. I
højre side af diagrammet er vist en bid af den blå og røde streg og
efterfølgende teksten "Serie 1" og "Serie 2". Hvordan ændrer jeg denne tekst
til systolisk og diastolisk?
På X-aksen, den vandrette, vil jeg meget gerne have datoerne for målingerne
ståene. Det volder også problemer. Der står i øjeblikket bare 1 2 3

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen