Søgning duer ikke
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-11-10 13:33

Jeg bruger Microsoft outlook, seneste version (muligvis del af office 2010
pakken).

Når jeg søger i min ind og udbakke, finder den ikke altid det man leder
efter, så jeg må gå på manuel søgning.

Nogen der kender til det? Jeg har 8800 mails i min indbakke, kan det være
mængden der gør det? Dog finder den heller ikke altid hvad jeg søger efter i
udbakken, som er på 3300 mails.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-10 14:21

Per Henneberg Kristensen wrote:

> [...]
> være mængden der gør det? Dog finder den heller ikke altid hvad jeg
> søger efter i udbakken, som er på 3300 mails.

Det er noget skidt at have så mange mails i sin indbakke.

Jeg har Outlook 2003 på arbejdet, jeg sorterer indkomne e-mails i
undermapper når jeg har læst og taget aktion på dem, det fungerer
rigtigt godt. Jeg kunne sætte noget automatisk sortering op, men dels er
folk nogle svin til at skrive en ordentlig emnelinje, dels er det rart
at have de få e-mails liggende i indbakken indtil jeg har gjort hvad jeg
skulle.

Udbakken sorterer jeg på tilsvarende måde.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-05-11 09:08

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> de få e-mails liggende i indbakken indtil jeg har gjort hvad jeg skulle.
>
> Udbakken sorterer jeg på tilsvarende måde.

Jeg kan slet ikke søge i nogen af mine bakker ...

--
Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)
Pas på planeten jorden. Jeg har mine ting på den!