Microsoft Office 2008 til MAC
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 25-11-10 11:46

Hej.

Jeg har tidligere postet nedenstående indlæg i et MAC forum, hvilket
desværre ikke har løst mit problem. Er der nogen her, som kan hjælpe?

Hey.

Jeg har et lille problem, som jeg håber, at jeg kan finde en løsning på med
jeres hjælp.

Jeg benytter Entourage 2008 som mailklient og til nyhedsgrupper. Mit problem
er, at alle indlæg, som hører sammen kommer i en lang liste med alle de
øvrige indlæg. Er det muligt at alle svar bliver lagt under den oprindelige
mail, så man kan "folde" dem ud ligesom i f.eks MS Mail eller andre NG
klienter?

//Alexandar

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-11-10 17:08

Alexandar [4200] <robert@FJERNlackovic.dk> wrote:

<snip>

> [...]
> mail, så man kan "folde" dem ud ligesom i f.eks MS Mail eller andre NG

Mail Views -> New -> New Custom View.

En'rage (før 2008 - dem jeg har kenskab til) tråder efter Subject. Det
blevet udbygget lidt i 2008, men f.eks til News (NNTP, Usenet) så følger
det ikke standarden.

Du ka'Google med: Entourage thread

- for at få flere oplysninger.

--