Konti og indbakker i Outlook
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-11-10 19:39

Outlook 2007:

Jeg har en indbakke under "Private mapper" og deri ryger al post fra
min private mailkonto.

Nu har jeg lavet en ny konto og dertil oprettet en "firmapost.pst" og
"FirmaPost" optræder da også parallet med "Private mapper" i
"Postmapper" til venstre. Den har både indbakke, udbakke, sendt post
og hele tjavsen.

Under "Kontoindstillinger" markerer jeg min firmamail og klikker på
"Skift mappe" og sætter den til "FirmaPost" > "Indbakke" og klikker
luk.

Al post havner stadig i indbakken under "Private mapper" og når jeg
går ind i indstillingerne, står firmakontoen atter til "Private
mapper\Indbakke". Indstillingen gemmes tilsyneladende ikke, men jeg
kan ikke se en "Gem"-knap nogen steder.

Hvad gør jeg forkert?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Erik Olsen

Dato : 24-11-10 20:43

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> går ind i indstillingerne, står firmakontoen atter til "Private
> mapper\Indbakke". Indstillingen gemmes tilsyneladende ikke, men jeg

Hos hvilke(n) udbyder(e) har du dine mailkonti?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kurt Hansen