Autosvar og videresendelse med Gmail
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-11-10 13:16

Jeg kan godt finde ud af at sætte videresendelse på Gmail, men kan
ikke finde et sted, hvor jeg kan sætte autosvar på alle indkomne
mails.

Fra og med en af de nærmeste dage, skal AL indgående post
omdirrigeres/videresendes til en anden adresse, da Gmail-kontoen skal
nedlægges.

Alle indgående mails skal derfor have et autosvar med en tekst som jeg
selv vælges, f.eks.:

"Din mail er modtaget og videresendt til vores nye adresse
yyy@firmanavn.dk. Du bedes venligst slette xxx@gmail.dk i din
adressebog og i stedet oprette og fremover benytte yyy@firmanavn.dk".

Jeg håber at begge funktioner kan udføres - altså både videresendelse
og autosvar, men hvordan?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-11-10 14:46

Kurt Hansen wrote:

> Jeg håber at begge funktioner kan udføres - altså både videresendelse
> og autosvar, men hvordan?

Måske feriesvar kan bruges til det i kombination med videresendelse
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=da&ctx=mail&answer=25922

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk