Problemer med java-applet
Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-11-10 10:49

Hej

Okay, jeg ved ikke om det her er et client- eller serverside spørgsmål,
men nu prøver jeg her. Jeg vil gerne afspille nogle .ogg filer fra min
blog, og har fundet en java-applet der kan afspille dem. Der er et
eksempel her:

http://www.tj-software.dk/music/k.html

Man kan starte og pause musikken, men hvis man stopper den, og derefter
starter eller restarter, så får appletten "access denied".

[INFO] trying to open http://www.tj-software.dk/music/5_lisom_blade.ogg
at offset 0
java.security.AccessControlException: access denied

http://www.tj-software.dk/music/java.log

Jeg har prøvet forskellige ting, bl.a. fuld path til hhv applet og .ogg
fil, men uden held. I readme-filen kan man læse, at

http://www.tj-software.dk/music/README

   IMPORTANT: if the applet is not signed, the hostname of the
   url *is required* to be the same as the hostname of the link
   to the page with the applet tag. This is a Java security
   limitation.

Den betingelse vil jeg mene er opfyldt. Men tj-software.dk ligger jo på
gigahost.dk - kan det være problemet? Umiddelbart siger log-filen ikke
noget om gigahost.dk, så det er nok ikke sandsynligt.

Det er lidt pudsigt at man kan indlæse .ogg filen, men ikke gen-indlæse
den.... Nogen der har et bud på en løsning?

--
Thomas Jensen