Re: Hvad hedder gaden
Fra : Anne

Dato : 22-11-10 10:47

"Anne" <anneb@comxnetFJERNDETTE.dk> skrev i meddelelsen news:...

> "Børge Laursen" <bk.laursen@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Børge
>
> Kan der stå J. (Jens) Juelsgade ?
>
> hilsen Anne

Et skud i tågen fra FT 1885

hilsen Anne

Samtlige personer i husstanden

København, København (Staden), Jens Juels Gade (Lige numre), Kjøbenhavn
Østervold Kvarter, Jens Juelsgade 2-54,matr.123 No 50 1.Sal, 48, FT-1885,
D4454
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Ane Jensen 34 Enke Husmoder Taarborg
Christiane Margrethe Larsen 12 Ugift Pleiedatter Kiøbenhavn
Peter Hammershøi 24 Ugift logerende Lieutenant Randers
Johannes Fogtmann 21 Ugift logerende Lieutenant Veile
Adolf Fogtmann 23 Ugift logerende Lieutenant Veile