Hvad hedder gaden
Fra : Børge Laursen

Dato : 22-11-10 08:49

I kirkebogen for Københavns amt, Sankt Jacobs sogn over døde 1878-1891,
opslag 41, nr.10 er anført Hans Jensen.
I rubrikken "Den Dødes Stand, Haandtering og Opholdssted ...... " står
desværre kun anført "Gift Drager" efterfulgt af et gadenavn, som jeg ikke
kan tyde.
Kan nogen oplyse mig om dette gadenavn, så jeg kan søge videre i
folketællingerne.

Venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : Anne

Dato : 22-11-10 09:29

"Børge Laursen" <bk.laursen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan tyde.
> Kan nogen oplyse mig om dette gadenavn, så jeg kan søge videre i

Hej Børge

Kan der stå J. (Jens) Juelsgade ?

hilsen Anne