"hoover" spørgsmål.
Fra : Klaus H

Dato : 21-11-10 19:15

Hejsa.

Er det muligt at lave det således, at når musen føres hen over et hotspot kommer der et billede frem, som man kan aktivere som et link til en side hvis man klikker med musen?
Det er noget der skal bruges lokalt, så jeg kan ikke henvise til en hjemmeside.

Mvh

Klaus H

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-11-10 15:12

Her er et script du kan bruge:
http://www.javascriptkit.com/script/script2/popimage2.shtml

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-11-10 17:13

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Her er et script du kan bruge:
>http://www.javascriptkit.com/script/script2/popimage2.shtml

Det er da bare et javascript, hvori der er den nødvendige
htmlkode til et popupvindue.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-10 00:55

Og der kan han have det ønskede billede med et link.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-11-10 01:16

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Og der kan han have det ønskede billede med et link.

Spørgeren ønskede et hotspot/image map, hvor en del af et
klikbart område blev skiftet ud med et andet og samtidig var et
link.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-10 13:21

Nej, han skrev at han ønskede der kom et billede frem der kunne
klikkes på. Der var intet om at udskifte hele eller dele af image map.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Tue, 23 Nov 2010 01:15:32 +0100, Kerim Ellentoft