Outlook expert søges
Fra : Brother Tuck

Dato : 20-11-10 09:32

?Hej NG.
Jeg mangler hjælp til en opgave.

Jeg vil gerne lave et brevpapir eller skabelon i min Outlook.
Der skal være et billede i højre side fra top til bund.
Det skal BÅDE være på den mail jeg sender og på den der modtager mailen.
Man må ikke kunne skrive i billedet. (det er kun ca 5 cm bredt)
Det skal også gerne være på papiret når man udskriver.

Giver alt dette mening ?

God weekend til alle.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-11-10 21:53

"Brother Tuck" <HenningXX@XXlegaard.dk> skrev i meddelelsen
> Det skal BÅDE være på den mail jeg sender

Du skal dog lige være opmærksom på, at du ikke er herre over, hvordan
modtageren ser det, da mange sætter deres mail program op til at modtage
mail i ren tekst-format og så vil billedet være filtreret væk.

Jan

Fra : Max

Dato : 20-11-10 23:26

Hej Jan

> Du skal dog lige være opmærksom på, at du ikke er herre over, hvordan
> modtageren ser det, da mange sætter deres mail program op til at
> modtage mail i ren tekst-format og så vil billedet være filtreret væk.

Ja, det ligner et mail bygget til at blive snuppet i SPAM filteret.

Hvorfor er der ikke et påbud om at mail skal være ren tekst ?

Max

Fra : Thore

Dato : 22-11-10 13:54

On Sat, 20 Nov 2010 23:25:49 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Jan

>Ja, det ligner et mail bygget til at blive snuppet i SPAM filteret.
>
>Hvorfor er der ikke et påbud om at mail skal være ren tekst ?

+1

Den type mails, OT vil sende må kunne reguleres med en afgift...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-11-10 23:49

> [...]
> Man må ikke kunne skrive i billedet. (det er kun ca 5 cm bredt)
> Det skal også gerne være på papiret når man udskriver.

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/oprette-brevpapir-til-meddelelser-HP005242665.aspx

Kurt