synlighed på søgesider
Fra : carsten

Dato : 16-11-10 18:57

Hvordan får man ens hjemmeside mere synlig på søgesiderne?
Mvh Carsten

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-11-10 22:25

"carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> skrev :

>Hvordan får man ens hjemmeside mere synlig på søgesiderne?

Hvorfor skal det være hemmeligt, hvilken side det drejer sig om?

Jeg troede, at du gerne vil ha' siden gjort kendt.

Google søger jo bl.a. efter links til siden og det gør de også i
nyhedsgrupperne.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : carsten

Dato : 17-11-10 17:26

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg troede, at du gerne vil ha' siden gjort kendt.
>
> Google søger jo bl.a. efter links til siden og det gør de også i

Ha ha ha ....det er nu for sjovt...det er skam ikke nogen hemmelighed......
det er www.pm-multiservice.dk

Mvh
Carsten

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 19-11-10 12:30

Den 16-11-2010 18:56, carsten skrev:
> Hvordan får man ens hjemmeside mere synlig på søgesiderne?
> Mvh Carsten

Jeg har indtastet en af dine nøglevendinger
(Klargøring af biler) i Google. Det giver
ca. 45000 hits.

Grunden til at du ikke optræder blandt de
første mange hits er, at google vil have meget
vanskeligt ved at finde noget at "bide i" på
din(e) webside(r).

Forskellen på din hjemmeside og alle de andre
ligger i 1) konstruktionsmetodik og 2) mængden
og kvaliteten af indekserbart indhold.

For eksempel er ovennævnte nøgleord blot en simpel
tekst, end ikke et link til en side hvor du fortæller
noget mere om emnet og dine særlige kvalifikationer
på området.

Jeg ved ikke noget om hvordan Google håndterer
tunnelsider og framesets i vore dage. Det er
konstruktionsprincipper, der stort set ikke
anvendes mere.

Hvis du vil have at folk skal finde dig på
Google er det afgørende nødvendigt at du har
noget at fortælle, samt at fortællingen er
strukturformateret med der rigtige HTML-markører.

Og drop de der frames, som der simpelt hen ikke
er brug for.

Hints på denne side:
http://webdesign101.dk/layout/eksempel1.php

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk
..

Fra : carsten

Dato : 23-11-10 20:58

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> noget at fortælle, samt at fortællingen er
> strukturformateret med der rigtige HTML-markører.
>
> Og drop de der frames, som der simpelt hen ikke

Hej Jørgen

Super tak for et svar man kunne bruge til noget....er kun novice indenfor
dette..... og det var da et svar man kunne forholde sig til.

mvh Carsten