Nem id
Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 15-11-10 08:21

Hej gruppe jeg har fundet løsningen på Nem id opsætning i outlook 2003.

Løsningen der skal anvnedes er den samme som til digitalt signatur.

Så virker det.

Her kommer linket til installation i 2003.

https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/support/vejledninger/windows/sikker_e-mail/

Med venlig hilsen og tak for hjælpen.
Jørgen Pedersen

__________ Information fra ESET NOD32 Antivirus, virus signatur database version 5619 (20101114) __________

Meddelelsen blev kontrolleret af ESET NOD32 Antivirus.

www.esetscandinavia.com

Fra : Ole C

Dato : 15-11-10 09:18

Jørgen Pedersen skrev blandt andet:

> [...]
> database version 5619 (20101114) __________
> Meddelelsen blev kontrolleret af ESET NOD32 Antivirus.

Så mangler du bare at fjerne reklamegejlet for dit antivirusprogram i dine
indlæg......

--
vh
Ole C

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-11-10 11:49

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev :

>Så mangler du bare at fjerne reklamegejlet for dit antivirusprogram i dine
>indlæg......

Eller i det mindste sørge for at sætte en signaturadskiller i
slutningen af det han skriver.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Carl Drud

Dato : 15-11-10 20:35

"Jørgen Pedersen" <jp.gp@fibermail.dk> writes:

> Hej gruppe jeg har fundet løsningen på Nem id opsætning i outlook 2003.
>
> Løsningen der skal anvnedes er den samme som til digitalt signatur.
>
> Så virker det.
>
> Her kommer linket til installation i 2003.

Her er så et link til en instruktion i at fjerne det virus pladder i
dine meddelelser.

http://www.eset.dk/support/hvordan-fjerner-jeg-den-fodnote-fra-eset-som-tilfojes-til-min-e-mails/

--
Carl