Drivere til Dell Optiplex GX240
Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-11-10 10:08

Hej NG,

Jeg fandt forleden dag en noget ældre computer fra Dell, som nogen havde
smidt ud. Dog manglede HardDisken (og dermed hele operativsystemet).

Jeg testede hele dens hardware på en XP, og alting lader til at fungere fint
uden problemer.

Men da jeg skal give computeren til en bekendt, kan jeg ikke forære ham
min egen XP, så der må - med andre ord - installeres en Windows 2000
på den.

Men aldrig har jeg før mødt en bundkort, som driller så meget mht. at få
installeret de rette drivere (til W2K) ! Og Dell er ikke til megen hjælp ... .-(

Er der nogen til stede, som har erfaring med denne type Dell-computer ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11848

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 15-11-10 10:31

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ... .-(
>

> Er der nogen til stede, som har erfaring med denne type Dell-computer ?

Har du prøvet Dell's hjemmeside?
http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=WNT5&catid=-1&dateid=-1&impid=-1&osl=EN&typeid=-1&formatid=-1&servicetag=&SystemID=PLX_PNT_P4_GX240&hidos=WW1&hidlang=en&TabIndex=&scanSupported=False&scanConsent=False

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-11-10 11:16

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ce0fde8$0$23752$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=WNT5&catid=-1&dateid=-1&impid=-1&osl=EN&typeid=-1&formatid=-1&servicetag=&SystemID=PLX_PNT_P4_GX240&hidos=WW1&hidlang=en&TabIndex=&scanSupported=False&scanConsent=False

Øh,

Nu er det noget tid siden, at jeg sidst rodede med den, men ... jo, det har jeg, og
det er netop disse drivere, der driller!

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11849