E-Mail
webnoob 5265
Nem id
Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 12-11-10 09:14

Hej gruppe
Er blevet henvist fra outlook gruppen til at spørge her om hjælp.
Jeg har nemid og skal bruge den til at signere og kryptere med i outlook
2003.
Det fungerer ikke. jeg har spurgt Nemid supporten men de kan ikke hjælpe
mig. Ifølge dem er 2003 understøttet men kan ikke supporteres. Er der nogen
som evt. kan hjælpe med opsætningen.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Jørgen Pedersen

__________ Information fra ESET NOD32 Antivirus, virus signatur database version 5612 (20101111) __________

Meddelelsen blev kontrolleret af ESET NOD32 Antivirus.

www.esetscandinavia.com

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-11-10 15:06

"Jørgen Pedersen" <jp.gp@fibermail.dk> skrev :

>Er blevet henvist fra outlook gruppen til at spørge her om hjælp.

Du er i gruppen, hvor det drejer sig om Outlook.

Den anden gruppe er til Outlook Express, der ikke er det samme
som Outlook.

Blot til orientering, jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Wange

Dato : 13-11-10 00:13

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> som Outlook.
>
> Blot til orientering, jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

Prøv at kigge her om det kan bruges
https://www.nemid.nu/support/sikker_e-mail/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-11-10 01:19

"Wange" <kwj@email.dk> skrev :

>Prøv at kigge her om det kan bruges
>https://www.nemid.nu/support/sikker_e-mail/

Har jeg ikke noget at bruge til.

Du bør besvare den, der har stillet spørgsmålet.