E-Mail
webnoob 5265
Outlook express, signatur i nyhedsgrupper
Fra : Leif Neland

Dato : 10-11-10 15:03

Kan man lægge en signatur, der kun bruges i en enkelt nyhedsgruppe?

F.ex. kunne jeg tænke mig dette:
"html.dk er ikke tidssvarende. Find et andet sted at søge oplysninger.
(se evt. http://bbsorensen.dk/?men=Link/Software )
Og nyhedsgrupperne læses bedst med en nyhedslæser, eller med dit email
program, evt. på google."

Leif

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-11-10 15:42

Leif Neland skrev:

>Kan man lægge en signatur, der kun bruges i en enkelt nyhedsgruppe?

hvis du bruger to servere, kan du sætte den ene op til at bruge en
signatur og den anden en anden signatur

du kan sagtens have to konti der peger på news.tele.dk , du skal bare
kalde dem noget forskelligt

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-11-10 15:43

Ivan V. Klattrup skrev:

>hvis du bruger to servere, kan du sætte den ene op til at bruge en
>signatur og den anden en anden signatur
>
>du kan sagtens have to konti der peger på news.tele.dk , du skal bare
>kalde dem noget forskelligt

og ellers skift til en newsreader i stedet for et mailprogram til at læse
nyhedsgrupper

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kent

Dato : 11-11-10 15:10

"Ivan V. Klattrup" skrev i meddelelsen
>og ellers skift til en newsreader i stedet for et mailprogram til at læse
>nyhedsgrupper
Som for eksempel?

Jeg har indtil nu brugt Thunderbird (og været godt tilfreds), men nu er der
en bug i TB, som giver mig problemer. Og Windows Live Mail (som dette er
skrevet i) kan ikke håndtere automatisk indrykning ved besvarelse. Lige som
Outlook Express under Windows 95.

Så er simpelt og let fatteligt program søges.

--

Kent

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-11-10 15:33

Kent skrev:

> Jeg har indtil nu brugt Thunderbird (og været godt tilfreds), men nu er der
> en bug i TB, som giver mig problemer.

Hvilken? - af ren nysgerrighed. Jeg bruger et andet program.

--
Bertel

Fra : Kent

Dato : 11-11-10 17:13

"Bertel Lund Hansen" skrev i meddelelsen

>Hvilken? - af ren nysgerrighed. Jeg bruger et andet program.
Meddelelser blive gentaget et antal gange.

Meddelelse 1 tid 10.16
- Meddelelse 2 tid 10.20
-. Meddelelse 1 tid 10.16
-.. Meddelelse 2 tid 10.20
Osv. et variabel antal gange.

Fejlen er beskrevet i Mozilla forum, men løsningen (sletning af
programbiblioteket og geninstallering) virker ikke hos mig. Fejlen har
optrådt før, men nu er det på alle 3 maskiner. Det ser ud til at være kommet
efter sidste opdatering af Thunderbird.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Kent

Dato : 11-11-10 19:48

Den 11-11-2010 17:12, Kent skrev:
> [...]
> optrådt før, men nu er det på alle 3 maskiner. Det ser ud til at være
> kommet efter sidste opdatering af Thunderbird.
Det er så kun på min MacBook og min Windows 7 maskine. På den gamle
XP-maskine var TB ikke opdateret. Dette har jeg nu gjort, men fejlen er
ikke opstået endnu.

Det ville jo være rart at kunne bruge TB. Indtil nu har jeg været ret
tilfreds med programmet.

--

Kent

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-11-10 21:06

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man lægge en signatur, der kun bruges i en enkelt nyhedsgruppe?

Bare til info, så vil du nok få bedre svar i Outlook Express gruppen:

News:dk.edbsoftware.mail+news.outlook-express

Jan