KB 1767-1797 Skt. Nikolaj København Opslag~
Fra : Steen Hundal Jensen

Dato : 07-11-10 14:47

Hej,

Højre kolonne, den 19. januar 1774:

Afgl. Anders Conradtsen Favnsætter, gl. 60 aar, død af tærende syge, begr.
paa Ass. Kirkegaard fra ? no. 19

Jeg mangler bopælen samt hvad betyder Afgl.?

På forhånd tak

Steen Hundal Jensen

Fra : Arne Nielsen

Dato : 07-11-10 21:07

Den 07-11-2010 14:47, Steen Hundal Jensen skrev:
> [...]
> begr. paa Ass. Kirkegaard fra ? no. 19
>
> Jeg mangler bopælen samt hvad betyder Afgl.?

Hej.

Afgt. Birthe Larsdtr., Favnsætter Anders Conradsens Enke, gl. 54 Aar.
død af tærende Syge; bet. ved Doct. Saxtorph, begr. paa Ass. Kirkegaard
fra Nye Havn No. 19.

Afgt. betyder afgået, d.v.s. afdød. Nye Havn = Nyhavn.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://www.parken52.dk/

Fra : Steen Hundal Jensen

Dato : 07-11-10 21:52

Hej Arne,

Tak for det.

Jeg havde slet ikke opdaget hende - det var manden 8 linjer ovenover jeg gik
efter.

Hvor heldig kan man være?

Steen