Hvordan indstiller man gennemsigtig farve
Fra : Kurt G

Dato : 01-11-10 23:42

Hej.

Jeg har nogle ikoner i toppen af siden, som ses på en farvet baggrund.
Jeg har med FP2003 brugt grafikværktøjet til at fortælle FP hvilken farve,
der skal være gennemsigtig.

Det virker ikke, sikkert fordi jeg ikke lader FP opdatere siden, men selv
uploader filerne.
Nu vil jeg så gerne vide, hvilke parametre, der styrer det og hvilken fil
jeg skal uploade for at få farverne til at være gennemsigtig!

Mvh Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-11-10 00:48

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev :

>Jeg har nogle ikoner i toppen af siden, som ses på en farvet baggrund.
>Jeg har med FP2003 brugt grafikværktøjet til at fortælle FP hvilken farve,
>der skal være gennemsigtig.

Hvis du havde postet et link til siden, så havde det muligvis
været nemmere at svare.

Hvilket format er ikonerne gemt i?

Det skal være *.gif.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Kurt G

Dato : 02-11-10 09:21

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du havde postet et link til siden, så havde det muligvis
> [...]

Det gør jeg gerne, men da jeg arbejder med den nu, skifter euseendet
jævnligt efterhånden som jeg kommer videre!
Det er http://www.vinderup-egnshistorie.dk/
Filerne er gemt i *.gif

Mvh Kurt

Fra : Kurt G