Moderens Oprindelse?
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-10-10 22:44

Hjørring amt, Børglum Herred, Taars Sogn.
1846/62 opslag 49 punkt 41

Anton Severinsens dåb 12/4 1857
Forældrene:
Husmand Severin Johansen og hustru Bodil Marie Christensdatter 30 år af
??????

Hvor ligger det henne?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-10-10 23:23

Erik Ginnerskov wrote:
> [...]
>
> Anton Severinsens dåb 12/4 1857
> Forældrene:
> Husmand Severin Johansen og hustru Bodil Marie Christensdatter 30 år

Flere oplysninger, samme bog opslag 183 punkt 7, forældrenes vielse.
Severin Johansen er hvorfra?

Fra : Flemming Aaskint

Dato : 31-10-10 00:36

Den 31-10-2010 00:23, Erik Ginnerskov skrev:

> Flere oplysninger, samme bog opslag 183 punkt 7, forældrenes vielse.
> Severin Johansen er hvorfra?

Hej

Klaruphede( Klarup Hede)

--

mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 31-10-10 20:58

Flemming Aaskint wrote:

> Klaruphede( Klarup Hede)

Tak, og faderens oprindelse?

Fra : Flemming Aaskint

Dato : 31-10-10 21:37

Den 31-10-2010 20:57, Erik Ginnerskov skrev:

> Tak, og faderens oprindelse?

Ved sønnen Antons dåb bor forældrene - Klaruphede

Ved vielsen bor de begge i Klaruphede(Klarup Hede)

--
Flemming Aasklint

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-11-10 00:51

Flemming Aaskint wrote:

> Ved sønnen Antons dåb bor forældrene - Klaruphede
>
> Ved vielsen bor de begge i Klaruphede(Klarup Hede)

Nå, det er det, der står. Det er dæleme svært at se. Men videre søgning
viser så bare, at de ikke er født i Taars Sogn. Moderen har jeg fundet i
næsten-nabosognet Skæve. Faderen, der er født omkring 1799, har jeg ikke
kunnet finde endnu.