Hvordan henter man mails i Live Mail?
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-10 13:38

Måske et lidt underligt spørgsmål:

Hvordan får man Live Mail til at hente mails manuelt?
Hvis man har slået "Hent/send mails ved start"" fra, og slået "Hent nye
mails hver 30 minutter" fra, hvordan henter man så mails? Jeg har prøvet at
trykke F5, men så synkroniserer den åbenbart alle mails igen (jeg har 10.000
i både ind- og udbakke) så det tager en time
I den gamle OE var der en knap der hed "Send/Modtag" men den er væk i Live
Mail.

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-10-10 15:14

Den 29-10-2010 14:37, Morten Grøn skrev:
> [...]
> 10.000 i både ind- og udbakke) så det tager en time
> I den gamle OE var der en knap der hed "Send/Modtag" men den er væk i

I min version (2011?) er der under fanen Startside et Send / modtag-ikon
og allerøverst er der også et ikon der hedder Opdater alle = 4. ikon
fra venstre.

Jeg bruger dog normalt Thunderbird:
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-10 18:55

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Den 29-10-2010 14:37, Morten Grøn skrev:
> I min version (2011?) er der under fanen Startside et Send / modtag-ikon
> og allerøverst er der også et ikon der hedder Opdater alle = 4. ikon
> fra venstre.

Øhh fanen Startside? Den har jeg ikke. Det er Live Mail vi snakker om ik'?
Min hedder version 2009 build 14.

Fra : emjeppesen

Dato : 29-10-10 20:45

Morten Grøn skrev:

>Øhh fanen Startside? Den har jeg ikke. Det er Live Mail vi snakker om ik'?
>Min hedder version 2009 build 14.

Hvorfor har du ikke opdateret til nyeste version, somn er 2011?

Hilsen emj

Fra : Pico

Dato : 29-10-10 21:29

Den 29-10-2010 21:45, emjeppesen skrev:

> Hvorfor har du ikke opdateret til nyeste version, somn er 2011?
>
> Hilsen emj
Det kan jeg da godt forstå han ikke har Det er en værre gang gøgemøg
uden citationstegn og alt for farveladet, se tråden i Livemail fra 24/10.

--
MVH
Pico

Fra : Mendoza

Dato : 30-10-10 19:13

"Pico" wrote in message news:4ccb2ea0$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

<Det kan jeg da godt forstå han ikke har Det er en værre gang gøgemøg
<uden citationstegn og alt for farveladet, se tråden i Livemail fra 24/10.

Ja, det er ekstremt ringe til usenet

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-10 11:41

Hvorfor har du ikke opdateret til nyeste version, somn er 2011?

Jeg vidste ikke der var kommeet en version 2011 men den er hermed
installeret.
Nu er der så opstået et nyt problem, nemig at de indlæg der hører til i
samme tråd ikke står på række men er spredt ud over forskellige datoer. Jeg
går ud fra at det er en fejl i forbindelse med opdateringen på min maskine
fra 2009- til 2011-versionen.

Fra : Carl Drud

Dato : 29-10-10 19:26

Morten Grøn <nomail> writes:

> "Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
>
> Øhh fanen Startside? Den har jeg ikke. Det er Live Mail vi snakker om ik'?
> Min hedder version 2009 build 14.

Der kommet en ver. 2011 tidligere på måneden. I din version er der ikke
en "Sync" eller "Synkroniser" knap et sted. Det er vist den der
erstatter "Send/Modtag".

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 31-10-10 20:31

Morten Grøn <nomail> writes:

> [...]
> datoer. Jeg går ud fra at det er en fejl i forbindelse med
> opdateringen på min maskine fra 2009- til 2011-versionen.

Det er så ikke den eneste fejl. Nyeste version er heller ikke i stand
til at sætte ">" tegn foran den citerede tekst.

--
Carl