Skift banner på bestemt dag
Fra : Jesper Søndergaard

Dato : 27-10-10 15:00

Hej alle,

jeg ønsker at skifte et banner.jpg på nogle bestemte dage.

Eksempel:
1.jpg skal vises fra d. 1.nov til d. 10. nov. Fra d. 11. nov til
d. 20. nov. skal 2.jpg vises osv. osv.

Hvordan skal det kodes? Jeg har forsøgt nogle småting, men jeg
kan kun få et billede til at blive vist en enkel dag..

På forhånd tak!

Mvh. Jesper Søndergaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 27-10-10 16:14

Den 27-10-2010 15:59, Jesper Søndergaard skrev:
> [...]
>
> Hvordan skal det kodes? Jeg har forsøgt nogle småting, men jeg
> kan kun få et billede til at blive vist en enkel dag..

Du kan muligvis find eet par hints på denne side:
http://webdesign101.dk/javascript/eksempel_3.php

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Jesper Søndergaard

Dato : 28-10-10 19:02

Tak for svaret.. Jeg har fået løst problemet, dog på en lidt anden
måde.

Fra : Birger Sørensen

Dato : 28-10-10 19:29

Jesper Søndergaard formulerede torsdag:
> Tak for svaret.. Jeg har fået løst problemet, dog på en lidt anden
> måde.

Hold det hemmeligt.
Der skulle jo helst ikke være andre der får løst tilsvarende
problemer...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-10-10 19:40

Den 28-10-2010 20:28, Birger Sørensen skrev:
> Jesper Søndergaard formulerede torsdag:
>
> Hold det hemmeligt.
> Der skulle jo helst ikke være andre der får løst tilsvarende
> problemer...

LOL

Jørgen Farum Jensen
..