E-Mail
webnoob 5265
kill filter i thunderbird ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-10-10 18:04

ja jeg har lige plonket en - men Øhh det er vist nemmer sagt ind gjort
nogen der ved hvordan man sætter et kill filter op ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-10-10 19:06

Bo M. Mogensen skrev::

> ja jeg har lige plonket en - men Øhh det er vist nemmer sagt ind gjort
> nogen der ved hvordan man sætter et kill filter op ?

Marker indlægget => menupunktet Meddelelse => Opret filter.
Så burde resten vist give sig selv.

Bemærk, at ved denne metode gælder filtret vist kun i den
pågældende gruppe. Hvis du vil blokere vedkommende i alle
grupper, skal du i stedet manuelt oprette et filter via
menupunktet Funktioner => Meddelelsesfiltre, hvor du så kan
vælge at oprette et filter for hele nyhedsserveren.

Mere om filtre her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-filtre.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Det nemmeste komma:

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-10-10 18:31

Den 27-10-2010 20:06, Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
tak for svaret Kim

> Marker indlægget => menupunktet Meddelelse => Opret filter. Så burde
> resten vist give sig selv.
jamen det er som jeg ikke for den endeligt oprettet

> [...]
> stedet manuelt oprette et filter via menupunktet Funktioner =>
> Meddelelsesfiltre, hvor du så kan vælge at oprette et filter for hele

Nahh han skriver bare i en gruppe (jeg ved af) - ja du kender typen der
altid har en dum smart og helt igennem ubrugelige kommentar til alt i
mellem himmel og jord i en top citering også går tiden ligesom med det
... bare helst ikke min

> Mere om filtre her:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-filtre.php

prøver at gå frem step by step

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-10-10 19:59

> [...]
> stedet manuelt oprette et filter via menupunktet Funktioner =>
> Meddelelsesfiltre, hvor du så kan vælge at oprette et filter for hele

ja hej kim
prøv lige at se her
http://www.gratisimage.dk/share-03C2_4CC9C796.html
(det er godt nok et lille billed) men jeg strander ligesom der ?

Mv
Bo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-10-10 03:23

Bo M. Mogensen skrev::

> ja hej kim
> prøv lige at se her
> http://www.gratisimage.dk/share-03C2_4CC9C796.html
> (det er godt nok et lille billed) men jeg strander ligesom der ?

Dit billede siger ikke mere end 1000 ord. Jeg ved ikke, hvad
du vil opnå, og hvad du har gjort for at komme dertil. Hvis
personen er i filteret "plonk", kan du redigere det ved at
klikke på Rediger, ellers kan du oprette et nyt filter ved
at klikke på Ny.

Bemærk, at filtrene kun vil virke på nye indlæg - det er
måske derfor, du tror det ikke virker?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Verdens mest præcise og detaljerede horoskoper:

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-10-10 22:42

Den 29-10-2010 04:23, Kim Ludvigsen skrev:

> Dit billede siger ikke mere end 1000 ord.
jamen sådan ser det ud når jeg ikke kan komme længere ..

?

> Hvis personen er i filteret "plonk", kan du redigere det ved at klikke
> på Rediger, ellers kan du oprette et nyt filter ved at klikke på Ny.
jamen jeg ender det samme sted hver gang :(

> Bemærk, at filtrene kun vil virke på nye indlæg - det er måske derfor,
> du tror det ikke virker?

ja det kan jo være svært at sige men jeg kan da se om der er noget i min
agent
Mv

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-10-10 00:20

Bo M. Mogensen skrev::

> jamen sådan ser det ud når jeg ikke kan komme længere ..

> ?

Hvad gjorde du inden du kom til, hvor du har taget billedet?

> jamen jeg ender det samme sted hver gang :(

Uden at vide, hvad du har gjort inden, er det svært at sige,
hvad du skal gøre. Men du kan jo prøve at klikke på Rediger
som foreslået, så kan du se, om filtret indeholder den
person, du vil plonke. Er det tilfældet, afslutter du ved at
klikke på det røde lukkekryds.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Standardoverholdende multimedia på hjemmesiden: