E-Mail
webnoob 5265
Så stop dog, Thunderbird - åbner
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-10-10 20:12

Hej NG,

Hvordan får jeg TB til at undlade at "folde" øverste tråd i en NG ud,
når jeg springer over i den? Det er meget fint den vil fortælle der er
et nyt indlæg deri, men når jeg absolut ingen interesse har i pågældende
tråd, ville det glæde mig meget om den lod være...

--
/// Troels
BMW - Freude am Fahren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-10-10 14:54

Troels [around 9000] skrev::

> Hvordan får jeg TB til at undlade at "folde" øverste tråd i
> en NG ud, når jeg springer over i den?

Du kan måske undgå at få markeret det første ulæste indlæg i
gruppen, det vil i så fald skulle gøres på den nørdede måde
(1). Ellers kan du ikke undgå det. Thunderbird kan jo ikke
læse dine tanker og dermed vide, hvilke tråde du vil have
foldet ud, og hvilke du ikke vil have foldet ud.

(1) Jeg har ikke testet, men:
Funktioner => Indstillinger => Avanceret => Generelt
=Avancerede indstillinger => lov at være forsigtig => brug
filterfeltet til at finde:
mailnews.scroll_to_new_message
Skift værdien fra true til false ved at dobbeltklikke på linjen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-10-10 17:40

> [...]
> hvilke tråde du vil have foldet ud, og hvilke du ikke vil have foldet ud.

Hvorfor overhovedet prøve i første omgang...

--
/// Troels
BMW - Freude am Fahren

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-10-10 17:49

> [...]
> mailnews.scroll_to_new_message
> Skift værdien fra true til false ved at dobbeltklikke på linjen.

(forresten, det virkede)

--
/// Troels
BMW - Freude am Fahren

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-10-10 10:13

> (forresten, det virkede)

.... midlertidigt åbenbart, nu åbner den sågu tråde igen af sig selv...

--
/// Troels
BMW - Freude am Fahren