E-Mail
webnoob 5265
Leder eefter en velfungerende FREEWARE SMT~
Fra : p

Dato : 26-10-10 09:31

Hejsa

Nu fik jeg fyret hele beskeden af i <emne>

Jeg skal bruge en letvægts smtp server til relay fra printere, scannere og
andet der vil smide emails ud.

Serveren skal ikke indeholde postkasse admin, antivirus osv - men egentlig
bare ukritisk sende beskeder modtaget på port 25 videre.

Det er et STORT ønske at serveren kan køre som service og samtidig er
freeware.

Nogen positive erfaringer jeg kan trække på i denne gruppe?

mvh

P.

Fra : Mcwm

Dato : 26-10-10 09:41

Den 26-10-2010 10:30, p skrev:
> [...]
> freeware.
>
> Nogen positive erfaringer jeg kan trække på i denne gruppe?

Prøv med hmailserver. Jeg har brugt den i flere år uden problemer.

http://www.hmailserver.com

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 26-10-10 09:49

Den 26-10-2010 10:41, Mcwm skrev:

> Prøv med hmailserver. Jeg har brugt den i flere år uden problemer.
>
> http://www.hmailserver.com
>
> Venligst
> Mcwm
Subsidiært Free SMTP Server