Java Script-problemer
Fra : Peter

Dato : 24-10-10 12:27

Hej NG!

Mit validerings-script på min formular virker ikke efter jeg har flyttet
webhotel.
Nogle data er simpelthen "forsvundet" (overskrevet) i Java Scriptet.
Jeg er utrolig meget "på den", da jeg ikke har "forstand" på Java Script og
fik hjælp til at "bygge" det op for år tilbage.

I nyhedsgr: "dk.edb.internet.webdesign" er der en som har fortalt mig, at
mit script ikke kalder validerings funktionen

Jeg har nu søgt på nettet og fundet ud af at "noget" af det der mangler i
koden er disse 2 forkortelser: src + js
Da jeg er "newbee" har jeg behov for hjælp til at få lavet koden i fuld
så den igen kalder validerings funktionen

Er der en eller anden som vil "kigge" på det.

http://www.morgenmusikken.dk/o.htm

På forhånd. Tak !!!

hilsen
Peter

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-10-10 14:47

Den 24-10-2010 13:26, Peter skrev:
> Er der en eller anden som vil "kigge" på det.
>
> http://www.morgenmusikken.dk/o.htm

Konsulent arbejde koster normalt penge... Prøv selv, og hvis du har
noget du ikke forstår, så kan du stille mere specifikke spørgsmål her.

- Chano Andersen