Valideringsproblemer
Fra : Peter

Dato : 22-10-10 09:46

Hej!

Mit validerings-script på min formular virker mere. Er der en eller anden
som vil "kigge" på det.

http://www.morgenmusikken.dk/o.htm

På forhånd. Tak !!!

hilsen
Peter

Fra : Peter

Dato : 22-10-10 10:38

Hej!

Valideringen (Java Script) på min formular virker desværre IKKE mere.

Fra : Leif Neland

Dato : 23-10-10 21:51

Den 22-10-2010 11:38, Peter skrev:
> [...]
>
> Valideringen (Java Script) på min formular virker desværre IKKE mere.
> Er der en eller anden som vil "kigge" på det.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.morgenmusikken.dk%2Fo.htm&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.654

365 Errors, 2 warning(s)

Fra : Peter

Dato : 27-10-10 12:24

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.morgenmusikken.dk%2Fo.htm&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.654
>
> 365 Errors, 2 warning(s)

Hej Leif

Nu har jeg ændret / fejlrettet siden så godt mine evner rækker W3C siger
nu 14 Errors
Vil du (eller andre) kigge på valideringscriptet igen. Nyt link:
www.morgenmusikken.dk/feedback.htm
hilsen Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-10 11:35

Fra fejl beskrivelsen: "For instance, in HTML the <head> element must
imellem <head> og </head> .
Resten løser du ved at bruge CSS i stedet for det nuværende.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : scootergrisen

Dato : 07-11-10 19:08

javascripten virker fint nok her hvis man skrive noget "forkert" så
siger den man skal rette det.

Prøv at valider : http://scootergrisen.dk/test/test0005.html
Det er godt nok rykket lidt men du kender koden bedst så du kan sikkert
rette det.