Oversigt over sognes eksistensperioder
Fra : Børge Laursen

Dato : 07-10-10 09:21

Jeg skal finde oplysninger om en af mine aner.

Jeg har oplysning om, at han er født i København, men kender ikke med
sikkerhed hans korrekte fødselsdato, eller i hvilket sogn han er født. Jeg
har oplysning om hans dødsdato.

Så jeg må søge i relevante sogne i København.

Jeg havde på et tidspunkt en oversigt, hvor jeg kunne se i hvilken periode
et sogn havde eksisteret. Denne oversigt har jeg forlist, og kan ikke finde
den igen.

Kan nogen oplyse mig om, hvor jeg kan finde denne oversigt ?

Med venlig hilsen

Børge Laursen

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 07-10-10 10:51