ændring af e-mail (MyHeritage.com)
Fra : Marianne

Dato : 04-10-10 11:04

Ringsted den 4. oktober 2010
Hej!
Jeg ved ikke om dette er den rigtige nyhedsgruppe jeg skriver til, men nu
prøver jeg om jeg kan få hjælp, eller om der er folk der ved under hvilken
nyhedsgruppe jeg skal søge.

Jeg er ved at føre en tidligere slægtsbog a´jour (på min mands side), og er
stødt på et problem.

Problemet er følgende:
Jeg har pr. 1.10.2010 fået ny e-mail adresse, og skulle gerne ha´ dem rettet
på min web.site. Men dette kan åbenbart ikke lade sig gøre, jeg har prøvet
at rette min profil og fået gemt den igen med den nye e-mail.
Når jeg så starter op igen, får jeg besked på at MyHeritage ikke kan
kontakte mig og at jeg er logget ind på den tidligere e-mail adresse, og
hvis jeg har fået ny e-mail adresse, så skal jeg opdatere min profil, ellers
kan de ikke sende mig nye meddelelser.
Så, hvordan får jeg rettet problemet?

Jeg har lagt mine oplysninger ind på MyHeritage.com, på en web site. Er der
nogen der kender dette slægtsprogram og som kan hjælpe mig videre med mit
problem.

Er der nogen der har erfaringer med ovennævnte slægtsprogram og som har fået
det løst??
Jeg vil selvfølgelig gerne videre i programmet og ha´ kontakt til de
nulevende personer som er med slægtsbogen.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen
Marianne Svenningsen, Ringsted

Fra : Marianne

Dato : 07-10-10 10:11

Hej igen
Jeg har fået svar andet sted fra vedrørende rettelse af e-mail i
slægtsbogsprogrammet MyHeritage.com. Så nu kan jeg komme videre med
programmet.