Sende screenprints i Nyhedsgruppe??
Fra : Mr. Mox

Dato : 04-10-10 09:50

Jeg ved der findes steder man kan lægge fotos ind som man så kan lave
links til når man skal have råd på spørgsmål i nyhedsgrupper, men hvad
er det nu de hedder?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 04-10-10 18:45

Mr. Mox skrev blandt andet:

> Jeg ved der findes steder man kan lægge fotos ind som man så kan lave
> links til når man skal have råd på spørgsmål i nyhedsgrupper, men hvad
> er det nu de hedder?

Jamen, så får du det også at vide her.
For eksempel http://www.gratisimage.dk/

--
vh
Ole C

Fra : Mr. Mox

Dato : 05-10-10 06:32

On 4 Okt., 19:45, "Ole C" <m...@olec.invalid> wrote:

> Jamen, så får du det også at vide her.
> For eksempelhttp://www.gratisimage.dk/
>
> --
> vh
> Ole C

Tak for linket, men jeg kan ikke få at se de fotos jeg har hentet ind
i programmet. Jeg har efter megen døje fået adgang til det og satte
de screenprints ind jeg har taget, men jeg kan ikke se dem selv og
ikke finde ud af at få dem over i det galleri som jeg har oprette
(som
jeg vel sagtens skal?). Og så kan de vel ikke vises andre steder???
Findes der ingen "Hjælp" til programmet?
Mvh Mr. Mox

Fra : Per

Dato : 06-10-10 08:17

Mr. Mox wrote:

> [...]
> (som
> jeg vel sagtens skal?). Og så kan de vel ikke vises andre steder???
> Findes der ingen "Hjælp" til programmet?

Jeg bruger selv det her:

http://billedeupload.dk/

Gratis og ikke noget med registering,

mvh. Per