startparkke med sim kort england
Fra : onix

Dato : 03-10-10 08:14

Hejsa

Jeg skal til england næste uge - har tænkt at købe en startpakke med
simkort. ved nogen om man kan det i Stansted lufthavn? Og evt. nogle
anbefalinger?

Onix

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 03-10-10 22:34

Den 03-10-2010 09:14, onix skrev:
> [...]
>
> Jeg skal til england næste uge - har tænkt at købe en startpakke med
> simkort. ved nogen om man kan det i Stansted lufthavn? Og evt. nogle

Jeg har aldrig fundet dem i lufthavne, men i små forretninger hist og pist.

Vodafone har virket aldeles glimrende og til ganske rimelige priser,
ikke mindst hvad angår internet.

Bjarne

Fra : N_B_DK

Dato : 04-10-10 06:03

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> wrote in message

> Jeg har aldrig fundet dem i lufthavne, men i små forretninger hist og
> pist.

I Sydney er det første man ser en vodafone forretning (altså efter
paskontrol osv)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-10-10 17:22

N_B_DK skrev den 04-10-2010 07:03:
> "Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> wrote in message

> I Sydney er det første man ser en vodafone forretning (altså efter
> paskontrol osv)

Hvordan går/gik det med visum til Australien?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 24-10-10 03:03

Carsten Riis wrote:

> Hvordan går/gik det med visum til Australien?

Jeg går ud fra at dit spørgsmål her ikke handler om sim kort england.
Visum til Australien er der vist ikke noget problem med. Min mand og
jeg var der for et par år siden.

Lisbet

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-10 17:22

Lisbet Overvad Laursen skrev den 24-10-2010 04:02:

> Visum til Australien er der vist ikke noget problem med. Min mand og
> jeg var der for et par år siden.

N_B_DK søgte - så vidt jeg husker - om permanent arbejds- og
opholdstilladelse eller visum i Australien, så han kunne emigrere.

Fra : Mogens

Dato : 25-10-10 20:22

Carsten Riis wrote:

> N_B_DK søgte - så vidt jeg husker - om permanent arbejds- og
> opholdstilladelse eller visum i Australien, så han kunne emigrere.

Gid han dog ville tage Hauge med. Eller har de måske også internet i
Australien?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-10 17:27

"Mogens" <myname@mysite.dk> wrote in message

> Gid han dog ville tage Hauge med. Eller har de måske også internet i
> Australien?

Ja hvorfor skulle de ikke have det? der var da flere steder hvor der var
bedre dækning mht internet, end der var mobil dækning.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-10 17:27

"Lisbet Overvad Laursen" <lisbet.ol@gmail.com> wrote in message

> Visum til Australien er der vist ikke noget problem med. Min mand og
> jeg var der for et par år siden.

Spørgsmålet gik ikke på et turist visa, men visa der giver tilladelse til at
arbejde og bo der.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-10 17:26

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Hvordan går/gik det med visum til Australien?

Det ved jeg ikke, det er ikke noget man holdes opdateret med, men får et
svar på et eller andet tidspunkt, indtil da aner man stort set intet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Elmand

Dato : 03-10-10 22:59

"onix" <vedikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal til england næste uge - har tænkt at købe en startpakke med
> simkort. ved nogen om man kan det i Stansted lufthavn? Og evt. nogle

Det er nu blevet billigere med roaming inden for EU,( lovbestemt maxpris) så
jeg synes regningen var rimelig, da jeg kom hjem fra ferie i England her i
august.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Hanne

Dato : 03-11-10 10:14

On Oct 3, 7:14 am, "onix" <vedi...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg skal til england næste uge - har tænkt at købe en startpakke med
> simkort. ved nogen om man kan det i Stansted lufthavn? Og evt. nogle

Nu er det selvfølgelig lidt sent, men i Heathrow er der faktisk en
automat med startpakker, og ved "boden" med hoteller kan man også købe
startpakker.

I Stansted er det nok det samme, men der er også en rimeligt stor
kiosk, som jeg vil tro har startpakker.

De fleste af startpakkerne i Heathrow-automaten sagde ikke noget om,
hvad det koster at ringe til DK.

Mvh
Hanne