Søger deltagere til vandretur i Abisko-Keb~
Fra : vandrefalken1976

Dato : 01-10-10 07:08

Jeg har igennem de sidste 15 år vandret årligt i de Nordsvenske
fjelde(forskellige områder), og har derfor en del erfaringer i
"rygsækken" vandrer.

Men jeg er på udkig efter andre at vandre med i sommeren 2011,
overnatning bliver i telt da hytterne er ret dyre.

Område: Abisko-Kebnekaise området der ligger omkring 1200 km. nord for
Stockholm.
Varighed: 14 dage(deraf 11 vandre-dage)
Dato: er fleksibel dog helst i juli eller august
Krav til deltager: ingen krav udover min. 18 år
Pris: 5000 kr.(hvis under 25 år) / 6100 kr.(hvis over 25 år)
Jeg tjener ingen penge på ovenstående priser, jeg fremlægger gerne
udregningen hvis der er tvivl!!

Yderligere spørgsmål kan stilles til mig på mail: thomasjuulrasmussen
(at) hotmail.com