Søges
Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-10 10:54

Bios fil til Medion MS 8387 søges, kan laves med EXE files herfra
http://eu.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=bios&maincat_no=1&prod_no=1498

Nogen der kan hjælpe?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Mcwm

Dato : 28-09-10 12:33

Den 28-09-2010 11:53, N_B_DK skrev:
> Bios fil til Medion MS 8387 søges, kan laves med EXE files herfra
> http://eu.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=bios&maincat_no=1&prod_no=1498
>

> Nogen der kan hjælpe?

Har du evt. forsøgt her?

http://kortlink.dk/medion/872u

Venligst
Mcwm

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-10 14:23

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> wrote in message

> Har du evt. forsøgt her?
>
> http://kortlink.dk/medion/872u

Jeps, ingen BIOS tilgængelig til download, kun drivers, det er derfor der
skal laves en backup af en eksisterende maskine, som jeg så kan smide ind i
den døde BIOS (via recovery proceduren)

--
MVH. N_B_DK

Fra : K.A.Hansen

Dato : 28-09-10 15:37

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> derfor der skal laves en backup af en eksisterende maskine, som
> jeg så kan smide ind i den døde BIOS (via recovery proceduren)

Prøv www.medion.de , de har en større samling af drivere med mere
en medion.dk

mvh
kaj

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-10 16:39

"K.A.Hansen" <kahan@postti.tele.dk> wrote in message

> Prøv www.medion.de , de har en større samling af drivere med mere
> en medion.dk

Der er søgt på 117 forums, alle medion sider, UK, NL,DE, DK, og kunne
fortsætte, men ingen BIOS fil, men kan nemt laves med førnævnte program
(bundkortet er et MSI 6376 OEM bundkort), og vedkommende der forsøgte at
opdatere bundkortet, men sagtens man kunne bruge BIOSen, fra retail
versionen, har fået maskinen gratis, så kunne man få lidt emre liv i den,
ville det være fint, hvis ikke, ja så ryger den ud.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Mcwm

Dato : 28-09-10 15:43

Den 28-09-2010 15:23, N_B_DK skrev:

> Jeps, ingen BIOS tilgængelig til download, kun drivers, det er derfor
> der skal laves en backup af en eksisterende maskine, som jeg så kan
> smide ind i den døde BIOS (via recovery proceduren)

Ikke at jeg har undersøgt det, men er der ikke dual-bios i, så du kan
gendanne den originale?

Venligst
Mcwm

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-10 16:39

> Ikke at jeg har undersøgt det, men er der ikke dual-bios i, så du kan
> gendanne den originale?

Nej.

--
MVH. N_B_DK