hjælp til tydning fortsættelse
Fra : Margit Olsen

Dato : 26-09-10 11:10

Tak for svarene. Men vil i ikke prøve, at se på opslag 51 i 1808-1813 der
står hun også. Kun med navnet Caroline, men det er rigtig at hun også hedder
Florentine.
Det står på højre side hel forneden.
Margit

Fra : Steen Hundal Jensen

Dato : 26-09-10 11:39

Det er to forskellige kirkebøger - den der omtales her er 1808-1813, og ikke
1811-1813.
Nogle sogne har den slags dobbeltføring før 1814.

I kirkebogen 1808-1811 står hun igen i opslag 51 som nr. 163 med samme navne
ekskl. Florentine. Jeg kan ikke tyde faderens titel.

Steen