Plads i flyt med Ryanari
Fra : onix

Dato : 26-09-10 16:03

Hejsa
Jeg og min kone og unger skal snart ud at flyve med Ryanair. Jeg har tjekket
ind online. Man hører så meget om Ryanair - seneste rygte i omkredsen er man
ikke får nummeret plads (hvilket jeg heller ikke har kunne på bordingpass
jeg udskrev i går aftes) - er det rigtigt hvad jeg har hørt ? Skal man bare
gå ind i flyet og finde sig en tilfældig plads som jeg er blevet fortalt?

Onix

Fra : Mogens

Dato : 26-09-10 16:05

onix wrote:
> [...]
> kunne på bordingpass jeg udskrev i går aftes) - er det rigtigt hvad jeg
> har hørt ? Skal man bare gå ind i flyet og finde sig en tilfældig plads

Ja

Fra : Armand

Dato : 29-10-10 17:43

Den 26-09-2010 17:05, Mogens skrev:

> Ja

Nu har du jo sikkert været afsted i mellemtiden og der set med egne øjen
at man ved Ryan kan betale sig for såkaldt priority boarding og derved
være i den flok der bliver lukket først ud af gaten. Dét kan være en
klar fordel hvis man som familie vil sidde sammen.
Som altid kan man vælge at brokke sig over 'tilkøbs-Ryan', men for den
flade 50'er det koster synes fruen og jég at det er billigt købt at
slippe for slagsmålet om at komme forrest i køen og sidenhen kæmpe om en
fornuftig plads!

--
Armand.