Fejl i IE 7 og tidligere versioner
Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 23-09-10 08:40

Hej,

jeg arbejder på denne side:

http://ornit.dk/dev/kn-mark/

-som validerer, og koden er rimeligt stringent opbygget (synes jeg selv).

Kan nogen hjælpe mig på sporet til at forstå, hvorfor den fejler i
Internet Explorer 7, 6 og tidligere versioner (men vises korrekt i IE 8)?

Fejlen er, at portræt-billedet til højre ganske enkelt forsvinder.

På forhånd tak!

Mvh
Jørgen Peter

--
Jørgen Peter Kjeldsen
ornitolog og digitalsnedker

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-09-10 09:36

Den 23-09-2010 09:40, Jørgen Peter Kjeldsen skrev:
> [...]
> fejler i
> Internet Explorer 7, 6 og tidligere versioner (men vises

Jeg er ret sikker på, at der er tale om følgende
logiske fejl:
Du højre-float'er billedet, der har en vis bredde.
Men hvor skal billedet vises, når din brødtekst har
den fulde bredde af siden?
Fjern de sidste tre linjer i #brodtxt, så tror jeg
du fikser problemet.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 23-09-10 13:53

On Thu, 23 Sep 2010 10:35:55 +0200, Jørgen Farum Jensen
<jfjenzen@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> Men hvor skal billedet vises, når din brødtekst har
> den fulde bredde af siden?
> Fjern de sidste tre linjer i #brodtxt, så tror jeg

Det hjalp ikke, men efter at have bøvlet med det en halv dag, fandt jeg
frem til, at et <br /> for meget udløste fejlvisningen!

Men problemet er løst nu, og tak for hjælpen.

/Jørgen Peter