Er tdc ved at lukke mails ned
Fra : Jørgen

Dato : 22-09-10 15:45

Jeg har hørt via Dansk Kabel Tv, at TDC er ved at lukke news ned, der er
jo helt gak gak, når de nu også vil til at have penge for mails.

De er rigtige profit jæger
fra
Jørgen

Fra : Max

Dato : 22-09-10 15:52

Hej Jørgen

> Jeg har hørt via Dansk Kabel Tv, at TDC er ved at lukke news ned, der
> er jo helt gak gak, når de nu også vil til at have penge for mails.

Ja, de lukker de mailkontoer der ikke er kunder til.

> De er rigtige profit jæger

Ja, tænk sig de tillader sig at drive en forretning, frækt ikke ?

Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-09-10 15:53

Jørgen skrev:

> Jeg har hørt via Dansk Kabel Tv, at TDC er ved at lukke news ned, der er
> jo helt gak gak, når de nu også vil til at have penge for mails.

Gak? Det forstår jeg ikke. Det er et firma der lever af at stille
service til rådighed for folk. En mailserver koster ressourcer.
Ordningen blev indført dengang man betalte for tjenesten via sin
telefonopkobling, og de har bare ikke tænkt på at revidere den nu
hvor folk har en anden opkoblingsform.

> De er rigtige profit jæger

Det kan man da godt sige, men det gælder jo alle firmaer i hele
verden.

--
Bertel

Fra : Jean

Dato : 22-09-10 17:50

Jørgen skrev:
> Jeg har hørt via Dansk Kabel Tv, at TDC er ved at lukke news ned, der er
> jo helt gak gak, når de nu også vil til at have penge for mails.

Det tvivler jeg på - det er gamle mailskonti de lukker ned... og du kan frit
bevare din mailadrese via dit TDC Bredbånd, eller betale de 29 kr. hvis man
holder af sin mailadresse.

> De er rigtige profit jæger

Jeg synes det er helt fair. Hvorfor skulle TDC lade ikke-kunder bruge deres
stabile mailserver med "verdens bedste" SPAM-filter... gratis?

Mvh Jean.

Fra : Jørgen

Dato : 22-09-10 18:55

Den 22-09-2010 18:49, Jean skrev:

> [...]
>
> Jeg synes det er helt fair. Hvorfor skulle TDC lade ikke-kunder bruge ia
> deres stabile mailserver med "verdens bedste" SPAM-filter... gratis?

jeg har bredbånd via dansk kabel tv, hvor jeg har fået mail. Hvordan det
hænger sammen ved jeg ikke, men men sætter prisen op og lukker mews
ned,alt dette skal man have ind ad bagdøren

fra
Jørgen

Fra : John V.

Dato : 23-09-10 13:29

Den 22-09-2010 19:55, Jørgen skrev:

> jeg har bredbånd via dansk kabel tv, hvor jeg har fået mail. Hvordan
> det hænger sammen ved jeg ikke, men men sætter prisen op og lukker
> mews ned,alt dette skal man have ind ad bagdøren

Tja, news er snart en død sild. Der medfølger nogle mails når man bruger
TDC ADSL internet, jeg har dog også et par stykker ud over det.
Og ja, deres SPAM-filter virker særdeles godt, dog på de ekstra mail
addr. jeg har, er der slet ikke noget spamfilter, men det er jo også en
gratis ekstra service.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Per

Dato : 25-09-10 19:25

Jørgen wrote:
> jeg har bredbånd via dansk kabel tv, hvor jeg har fået mail. Hvordan
> det hænger sammen ved jeg ikke, men men sætter prisen op og lukker
> mews ned,alt dette skal man have ind ad bagdøren

Få dig en Gmail konto.

Den bedste og gratis. Her er også spamfilter og enormt meget plads.

Alle andre koster penge Google er altid gratis.

Glemmer aldrig da Hotmail kun have 2mb postkasse i gratisversionen, skulle
man have mere plads så måtte man betale - det ændrede Google totalt på. Nu
prøver alle andre at følge dem med plads.

mvh. Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-09-10 19:29

Per skrev:

>Alle andre koster penge Google er altid gratis.

Kan du garantere dette

Fra : Per

Dato : 25-09-10 20:01

Ivan V. Klattrup wrote:

> Kan du garantere dette

Nej - jeg kan ikke vide hvad der sker om 20 år.

/ Per