Nakkepude ?
Fra : Naess

Dato : 20-09-10 14:22

Hejsa,

Er der en venlig sjæl her som kan oplyse mig hvor man kan købe de der små
oppustelige nakkepuder til lange flyrejser, er de feks. til salg et sted i
Kastrup lufthavn ?

--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

Have a nice day!

Test your Firewall and PC security :
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Fra : Preben

Dato : 20-09-10 17:18

Den 20.09.2010 kl. 15:22 skrev Naess <Invalid@dont.use>:

> Hejsa,
>
> Er der en venlig sjæl her som kan oplyse mig hvor man kan købe de der
> små oppustelige nakkepuder til lange flyrejser, er de feks. til salg et
> sted i Kastrup lufthavn ?

Hvis du insisterer på at betale skyhøje priser, så er Kastrup sikkert et
godt sted.
Hvis du bare vil have en pude til en fornuftig pris, kan du evt prøve her:
http://www.thansen.dk/search.asp?inputsearchtext=nakkepuder&c=4277681814&n=0

--
mvh/Preben

Fra : Naess

Dato : 21-09-10 14:22

> Hvis du bare vil have en pude til en fornuftig pris, kan du evt prøve her:
> http://www.thansen.dk/search.asp?inputsearchtext=nakkepuder&c=4277681814&n=0

Tak for linket, Preben!

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-10 20:01

Naess skrev den 20-09-2010 15:22:
> Hejsa,
>
> Er der en venlig sjæl her som kan oplyse mig hvor man kan købe de der
> små oppustelige nakkepuder til lange flyrejser, er de feks. til salg et
> sted i Kastrup lufthavn ?

Føtex (Nørrebro station) har haft nogen her i medio august i en af deres
rest-spot kurve lige ved kufferterne.

Skal du på lang flyvetur, så gives der ofte en pude fra flyselskabet
(det gjorde de i hvert fald fra AirCanada).

Personlig mener jeg, at en sammenkrøllet jakke eller sweater kan gøre
det samme som de der nakkepuder. Man sover lige dårligt under alle
omstændigheder. Mennesket er bare ikke skabt til at sove siddende.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til